HC Andersen Capital indgår samarbejdsaftale med Academy – Euronext Group

Academy – Euronext Group og HC Andersen Capital indgår samarbejdsaftale om undervisning og træning i brugen af Sociale Medier til Investor Relations.

Aftalen betyder, at HC Andersen Capital bliver underleverandør til Academy - Euronext Group, som udbyder af kursus i brugen af sociale medier til investor relations aktiviteter i børsnoterede virksomheder. Kurset udbydes af Academy – Euronext Group til Euronext’s 2.000 børsnoterede selskaber i Holland, Belgien, Irland, Portugal, Italien, Norge og Frankrig. Se mere om det udbudte kursus her: INTRODUCTION TO THE USE OF SOCIAL MEDIA FOR INVESTOR RELATIONS (euronext.com)

Tue Østergaard, CEO i HC Andersen Capital udtaler: “Vi er meget begejstrede for samarbejdet med Academy - Euronext. Det giver os mulighed for at få en bredere eksponering i Europa, som vi ikke selv ville have haft mulighed for at opbygge på nuværende tidspunkt. Vi tager det samtidig som en stor cadeau, at Academy - Euronext Group ser HC Andersen Capital som førende inden for brugen af Social Medier til Investor Relations i Europa.”

For mere information venligst kontakt:
Tue Østergaard, CEO, HC Andersen Capital, mobil: 31343964, e-mail: tue@hcandersencapital.dk

Om HC Andersen Capital:
HC Andersen Capital digitaliserer relationen mellem børsnoterede selskaber og investorer. Vi arbejder langsigtet for selskaber, der ønsker mere synlighed i markedet både blandt private og institutionelle investorer. Se mere på www.hcandersencapital.dk #DigitalIR #DemocraticIR #SustainableIR