HC Andersen Capital indgår strategisk samarbejde og skaber nordisk investor platform

HC Andersen Capital har i dag indgået aftale om et strategisk samarbejde med det børsnoterede finske selskab Inderes Oyj, der samtidig bliver minoritetsaktionær i HC Andersen Capital.

HC Andersen Capital og Inderes Oyj har i dag offentliggjort planerne om et strategisk samarbejde omkring Inderes’ teknologiske platform og en fælles ambition om international ekspansion. Inderes bliver samtidig minoritetsaktionær i HC Andersen Capital.

Inderes blev etableret i 2010 og er i dag et børsnoteret finsk selskab, der ligesom HC Andersen Capital har en mission om at demokratisere Investor Relations og adgangen til børsinformation. Inderes har bygget en avanceret digital platform til effektiv investor kommunikation, der inkluderer et investor community, aktieanalyse, virtuelle investor events, samt professionel investor relations rådgivning.

HC Andersen Capital har på kort tid opbygget en stærk position inden for Digital IR på det danske marked og vil gennem samarbejdet med Inderes kunne tage et teknologisk spring og opbygge en demokratisk investor platform, hvor selskaber kan få adgang til investorer i hele Norden.

Tue Østergaard, CEO HC Andersen Capital udtaler følgende om samarbejdet med Inderes: “Vi er ekstremt begejstrede for at have fundet en nordisk partner, der ligesom os lever og ånder for at demokratisere Investor Relations. Samarbejdet med Inderes betyder, at vi fremadrettet vil kunne tilbyde vores kunder et endnu stærkere produkt, og at vi vil kunne distribuere børsinformation bredt til investorer i hele Norden”.

I dag den 8. april klokken 10:00 afholder Inderes pressekonference sammen HC Andersen Capital.

Se med her.

For mere information venligst kontakt:
Tue Østergaard, CEO, HC Andersen Capital
Mobil: 31343964
E-mail: tue@hcandersencapital.dk

Simon Hesse Hoffmann, Chairman, HC Andersen Capital
Mobil: +45 40726630
E-mail: Hoffmann.simon@gmail.com

HC Andersen Capital digitaliserer relationen mellem børsnoterede selskaber og investorer. Vi arbejder langsigtet for selskaber, der ønsker mere synlighed i markedet både blandt private og institutionelle investorer. Se mere på www.hcandersencapital.dk  #DigitalIR #DemocraticIR #SustainableIR