Strategisk samarbejdsaftale mellem HC Andersen Capital og Inderes Oyj er nu formelt på plads

Den 8. april 2022 annoncerede HC Andersen Capital et strategiske samarbejde med det børsnoterede finske selskab, Inderes Oyj. Aftalen er nu formelt faldet på plads, og Inderes Oyj er samtidig blevet minoritetsaktionær i HC Andersen Capital.

Det strategiske samarbejde drejer sig om Inderes’ teknologiske platform og en fælles ambition om at skabe en nordisk investor relations platform.

Inderes har ligesom HC Andersen Capital en mission om at demokratisere Investor Relations og adgangen til børsinformation. Inderes har bygget en avanceret digital platform til effektiv investor kommunikation, der inkluderer et investor-community, kommissioneret aktieanalyse, virtuelle investor events, samt professionel investor relations rådgivning.

HC Andersen Capital får via samarbejdet med Inderes adgang til en avanceret digital investor relations platform med mange flere funktionaliteter samt mulighed for at distribuere selskabsinformation til investorer i hele Norden.

For mere information venligst kontakt:
Tue Østergaard, CEO, HC Andersen Capital, mobil: 31343964, e-mail: tue@hcandersencapital.dk

HC Andersen Capital digitaliserer relationen mellem børsnoterede selskaber og investorer. Vi arbejder langsigtet for selskaber, der ønsker mere synlighed i markedet både blandt private og institutionelle investorer. Se mere på www.hcandersencapital.dk #DigitalIR #DemocraticIR #SustainableIR.

HC Andersen Capital, Toldbodgade 51B, 1253 København K, CVR 41474793