Heimstaden Danmark overtager 82 nybyggede boliger i Hedensted

Den 1. februar 2024 overtager Heimstaden Danmark anden etape af Fejringparken i Hedensted. De 82 rækkehuse stod færdige i november 2023 og overtages som en del af en tidligere transaktion i 2021 med Semler Gruppen. Første etape af Fejringparken stod færdig i juni 2023 og overgik til Heimstaden i september sidste år.

De 82 moderne boliger henvender sig til både singler, den nyetablerede familie eller ægteparret, hvor børnene er fløjet fra reden. Boligerne er mellem 78 og 98 kvadratmeter, så der er god plads til forskellige familiers behov og ønsker for deres hjem. Fejringparken indbyder til masser af udendørs aktivitet med bålplads og fodboldbaner i naturskønne omgivelser, samt udsigt til mark, skov og sø.

Michael Byrgesen Hansen, adm. direktør i Heimstaden Danmark, byder beboerne i Fejringparken varmt velkommen:

– ”Det er altid dejligt at byde nye beboere velkommen til Heimstaden og vores boliger med omhu. Vi har glædet os til at overtage Fejringparken, lære beboerne bedre at kende og tilbyde dem vores unikke koncept.”

Hedensted, beliggende i Østjylland, er en by i udvikling og vækst. Byen er populær blandt tilflyttere fra andre østjyske byer, og byens mange muligheder for det gode familieliv understøtter denne udvikling. Infrastrukturen er optimal til de mange arbejdspladser i Horsens, Vejle og Aarhus.

For yderligere information kontakt

Frederik Berling, Group Head of Corporate Communications

E-mail: media@heimstaden.com

___

Heimstaden er et af Europas ledende boligejendomsselskaber og -investor med cirka 163.000 lejeboliger i ni lande. H
eimstaden køber, udvikler og forvalter lejeboliger i et evighedsperspektiv. Gennem omtanke, autenticitet og nytænkning, skaber Heimstaden værdi for vores ejere og lejere og udlever vores vision om at skabe boliger med omtanke – for en enklere og bedre hverdag. Hele koncernen tæller godt 2.100 ansatte i ni lande. Heimstaden Danmark har 250 medarbejdere fordelt over hele landet.

Læs mere på www.heimstaden.dk