Heimstaden Danmark overtager 98 moderne boliger ved Billund

Den 1. februar 2024 byder Heimstaden Danmark velkommen til Ankelbo og 98 moderne boliger i Billund. Rækkehusene stod færdige i november 2023 og overtages som en del af en tidligere transaktion fra 2021 med Semler Gruppen.

Ankelbo består af rækkehuse, der henvender sig til både små og store familier, samt seniorer, som måske har solgt deres parcelhus. Med egen terrasse og tilhørende have til alle boligerne, samt grønne fællesområder, indbyder den nyopførte ejendom både til aktivt familieliv og hyggeligt naboskab. De 98 stilrene lejeboliger på tre og fire værelser fordeler sig på henholdsvis 78, 91 og 98 kvadratmeter.

Michael Byrgesen Hansen, adm. direktør i Heimstaden Danmark, byder de nye beboere velkommen:

– ”Med rækkehusene i Billund kan vi i Heimstaden Danmark tilbyde endnu flere boligmuligheder i det sydjyske område. Vi byder beboerne et varmt velkommen til Heimstaden Danmark. Området omkring Billund er i vækst, og med disse attraktive familieboliger ser vi frem til at bidrage til lokalområdet med flere beboere og ikke mindst til det gode naboskab i Billund.”

Ankelbo ligger i en nyere del af Billund, cirka 10 minutters cykelafstand fra centrum, med familievenlige stisystemer til den lokale folkeskole kun 1,5 km væk, samt sportsaktiviteter, børnehave og gode indkøbsmuligheder inden for kort afstand.

For yderligere information kontakt

Frederik Berling, Group Head of Corporate Communications

E-mail: media@heimstaden.com

___

Heimstaden er et af Europas ledende boligejendomsselskaber og -investor med cirka 163.000 lejeboliger i ni lande. H
eimstaden køber, udvikler og forvalter lejeboliger i et evighedsperspektiv. Gennem omtanke, autenticitet og nytænkning, skaber Heimstaden værdi for vores ejere og lejere og udlever vores vision om at skabe boliger med omtanke – for en enklere og bedre hverdag. Hele koncernen tæller godt 2.100 ansatte i ni lande. Heimstaden Danmark har 250 medarbejdere fordelt over hele landet.

Læs mere på www.heimstaden.dk