Ny Head of Corporate Communications & Public Affairs i Heimstaden Danmark

Frederik Stentoft Berling er tiltrådt i en nyoprettet stilling som Head of Corporate Communications & Public Affairs i Heimstaden Danmark. Heimstaden er landets største udlejer af private ejendomme til private og erhverv, hvor de skaber og udvikler boliger med omtanke. Adm. Direktør i Heimstaden Danmark, Michael Byrgesen Hansen glæder sig til samarbejdet:

- Frederik skal drive Heimstadens omdømme og sikre vores stemme i den offentlige debat. Heimstaden ønsker at forenkle det private lejeboligmarked med øget fokus på kunderne og bidrage til en positiv samfundsudvikling i hele Danmark. Boliger er rammen om danskernes liv og fortjener langsigtede rammevilkår. Det gør det muligt at investere i gode, grønne og moderne boliger til danskernes mange forskellige behov.

Frederik Stentoft Berling kommer fra en stilling i A.P. Møller – Mærsk, hvor han har arbejdet med intern kommunikation til containerflåden, og har tidligere arbejdet med public affairs i British American Tobacco og presse i TDC Group.

For flere oplysninger kontakt Frederik Stentoft Berling på 21 30 94 89.

Heimstaden er et af Europas ledende boligejendomsselskaber og -investor med cirka 153.000 lejeboliger i 10 lande og en samlet porteføljeværdi på 336 milliarder svenske kroner. Vi køber, udvikler og forvalter lejeboliger i et evighedsperspektiv. Guidet af vores skandinaviske arv og vores værdier, udlever vi vores vision om at skabe boliger med omtanke – for en enklere og bedre hverdag. Heimstaden er noteret på Nasdaq First North Growth Market.

Læs mere på
www.heimstaden.dk