Hi3G afslører identiteten af 3: Et koncept med mere nydelse og ydelse på én gang Hi3G afslørede i dag brandet 3 til gruppens 3G afdelinger verden over. 3, der er et navn, et tal og et logo, repræsenterer også firmaets løfte om at levere mere nydelse og ydelse på en måde, der er enkel, menneskelig, åben, positiv, kreativ og engageret. Det nye brand blev valgt, fordi det er kort og enkelt. Det er nemt at huske, allestedsnærværende, og går ud over sprog, kulturelle barrierer og endda teknologi. Inden for numerologien er tre et lykketal og forbindes med underholdning, optimisme og klarhed. "For kunderne repræsenterer 3 det naturlige næste skridt. Et skridt frem, men - endnu vigtigere - det første skridt mod noget nyt, der aldrig har eksisteret før, noget der giver information, kommunikation og underholdning til folk, der er på farten," siger Mads Eriksen, marketingdirektør for 3 i Danmark. 3 præsenterer sammen med den fulde grafiske identitet et mere fuldstændigt billede af brandets karakter. Logoet har en let titanium yderside og en dynamisk, glad, livfuld inderside, der kommer gennem hele farvespektret. Kontrasten mellem det udvendige og det indvendige udtrykker ånden bag 3: kølig udenpå og varm indeni, hvilket afspejler den samme ånd som den hårde yderskal på 3G håndsættene og mylderet af dynamisk information og underholdning indvendig. 3 vil blive anvendt i alle Hutchison Whampoas 3G-operationer på ni markeder, nemlig Australien, Østrig, Storbritannien, Hong Kong, Irland, Italien, Israel, Sverige og Danmark. For at se det animerede logo på skærmen, klik på linket nedenfor: (Download QuickTime Player for at åbne filen) http://www.three.com/ For yderligere oplysninger kontakt: Christian Jørgensen, General Manager, Hi3G Denmark, Telefon: +45 2524 5420, e-mail: christian.joergensen@hi3gdenmark.dk Mads Eriksen, marketingdirektør, Hi3G Denmark, Telefon: +45 2524 5431, e-mail: mads.eriksen@hi3gdenmark.dk Niclas Lilja, Director Corporate Communications, Hi3G Telefon: +46 733 55 70 90, e-mail: niclas.lilja@hi3gaccess.se Hi3G vil, under navnet 3, tilbyde attraktive og innovative mobile multimedietjenester. Selskabet har en dansk og en svensk UMTS licens og er en rendyrket 3G-virksomhed, hvilket giver fokus og styrke. Hi3G ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60%) og Investor AB (40%), som begge besidder global industriel og teknologisk erfaring. Hi3G samarbejder med andre Hutchison Whampoa virksomheder med 3G-licenceser i Australien, Østrig, Hong Kong, Israel, Italien og Storbritannien. Husk at og besøge os på www.hi3gdenmark.dk. ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/14/20021014BIT00230/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/14/20021014BIT00230/wkr0002.pdf