Hi3G Danmark har rekrutteret flere nye medarbejdere til ledende stillinger

Report this content

Hi3G Danmark har rekrutteret flere nye medarbejdere til ledende stillinger Hi3G Danmark, et af de selskaber som har fået en 3G-licens i Danmark, er nu startet på en kraftig rekrutteringsfase. Indenfor det nærmeste år skal selskabet fortsätte at rekruttere et stort antal medarbejdere til Hi3G Danmark blandt andet indenfor marketing, salg og indholdstjenester. "Vi har meget høje ambitioner med at bygge Hi3G i Danmark. Derfor håber vi at kunne tiltrække personer med ligeså høje ambitioner. De første rekrutteringer synes jeg viser at vi er godt på vej", siger Christian Jørgensen, General Manager, Hi3G Danmark. Christian Jørgensen tiltrådte som General Manager i selskabet i februar i år. Hans opgave er nu at opbygge selskabet og organisationen. De første rekrutteringer er: · Torben Landry Bjerre, regional manager. Ansvarlig for roll- outen af Hi3Gs net i Danmark. Har tidligere väret med til roll-out i Orange i Danmark. · Johnny Schaadt, HR-director, Har tidligere blandt andet været management konsulent i Cosmos Group, afdelingschef i Nokia A/S. Kommer fra en stilling som senior manager i Ernst & Young. · Ann-Louise Hansen, General Counseller. Kommer fra en lignende position i Orange A/S. Har stor international erfaring, blandt andet som advokat i Paris i 12 år. "Hi3G Danmark skal være et højst professionelt og udfordrende sted at arbejde. Samtidig kræver det både kreativitet og entreprenørånd at bygge den nye mobile multimediaoperatør som vi skal blive", siger Christian Jørgensen. For yderligere oplysninger kontakt: Christian Jørgensen, General Manager, Hi3G Danmark Telefon: +45 33 38 23 07, e-mail: christian.joergensen@hi3gdenmark.dk Det er Hi3G's ambition at blive den ledende spiller på det skandinaviske 3G marked. Firmaet, som har 3G licenser i Danmark og Sverige, ønsker at levere attraktive og innovative mobile multimedie tilbud. Hi3G arbejder udelukkende indenfor 3G området, hvilket sammenholdt med et globalt netværk, gør firmaet fokuseret og stærkt. Firmaet er ejet af Hutchison Whampoa Ltd. (60%) og Investor AB (40%), der begge har et solidt netværk, og internationalt har opnået gode resultater. Hi3G samarbejder med andre Hutchison Whampoa virksomheder med 3G-licenser i Australien, Østrig, Hong Kong, Israel, Italien og Storbritannien. Husk at og besøge os på www.hi3gdenmark.dk ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/24/20020423BIT00940/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/24/20020423BIT00940/wkr0002.pdf