HTC booster lyden på deres smartphones

HTC introducerer et nyt stykke tilbehør, der kan frembringe klar og kraftfuld lyd i særklasse.

HTC redefinerede med HTC One og HTC BoomSound lydoplevelsen på smartphones og øger nu standarden endnu engang med introduktionen af ​​et nyt stykke tilbehør, der passer til de HTC smartphones med BoomSound. HTC BoomBass er en kompakt subwoofer med en dedikeret forstærker og Bluetooth understøttelse, der kombineret med HTC BoomSound giver fyldigere og mere kraftfuld bas. Subwooferen gør det muligt for HTC BoomSound’s højttalere at producere lyd i højere kvalitet på lavere frekvenser, så uanset hvilken musik eller video, du afspiller, er du garanteret exceptionel lyd, som du altid kan have med dig.

Tilgængelighed
HTC BoomBass vil være tilgængelig i Danmark i løbet af Q4.

Billeder kan downloades her: www.htcmedia.net

Brugernavn: htc

Password: htcmedianet

HTC Corp. (HTC) blev grundlagt i 1997 og har siden udviklet mange prisvindende mobile enheder og innovative teknologier. Alt, hvad vi foretager os, tager udgangspunkt i rigtige mennesker, og HTC skubber gerne til de designmæssige og teknologiske grænser for at kunne give vores kunder i hele verden innovative og personlige oplevelser. HTC produkter omfatter smartphones med HTC Sense™, der er en flerlags grafisk brugergrænseflade, der giver en unik og meget intuitiv brugeroplevelse. HTC er noteret på Taiwan Stock Exchange (TWSE: 2498). Yderligere oplysninger findes på www.htc.com