HTC INTRODUCER HTC ONE X+ - HTC'S BEDSTE SMARTPHONE ER BLEVET ENDNU BEDRE

HTC annoncerer også at der er en opgradering af Sense 4+ med Android Jelly Bean på vej til HTC One X og HTC One S.

TAIPEI - 2. oktober, 2012 - HTC, en global leder inden for mobil innovation og design, har i dag løftet sløret for HTC One X+, en opdateret version af den prisvindende HTC One X smartphone, der kører HTC SenseTM 4+ på Android ™ Jelly Bean. HTC One X+ kombinerer ikonisk design med et fantastisk kamera og giver brugeren en suveræn lydoplevelse, ligesom det har været tilfældet med den hidtidige One-serie. Den har en fantastisk ydeevne og er desuden forsynet med en signifikant forbedret batterilevetid og et udvidet internt lager.

"Vi tager HTC One X til et nyt niveau med introduktionen af ​​den nye HTC One X+"siger Peter Frølund, Managing Director HTC Nordic. "Vores kunder vil opleve superhurtig browsing, et endnu mere fantastisk kamera og en endnu mere suveræn lydoplevelse med Beats Audio."

Bedre ydeevne og større hukommelse

Med en 1,7 GHz quad-core NVIDIA ® Tegra ® 3 AP37 processor og 64 GB intern hukommelse, tilbyder HTC One X+ op til 27% mere fart og kraft end HTC One X[1], hvilket gør HTC One X+ til den mest avancerede Android smartphone på markedet. HTC One X+ er udviklet til at være lynhurtig, hvilket gør det muligt at opleve hurtigere webbrowsing, mere flydende spil, bedre grafik og hurtige downloads. Alt sammen fuldstændig ubesværet imens brugeren er på farten.

Bedre batteri

Foruden øget ydeevne, introducerer HTC One X+ en markant forbedret batteritid med et 2100 mAh batteri, som giver brugerne op til 37% mere tid til at tale, surfe på nettet og nyde sin yndlingsmusik eller videoer[2].

Billeder, musik og film

Ved at kombinere de fantastiske kamerafunktioner fra sin forgænger[3] med en række nye intelligente funktioner, takket være SenseTM 4+, er HTC One X+ designet til at levere den mest fantastiske kameraoplevelse på en smartphone.

Portræt foto

Nu er det også muligt at at tage forbedrede portræt billeder med front kameraet. Gennem den nye portræt-indstilling på frontkameraet er det muligt at tage billeder i høj kvalitet, ved at kameraet automatisk udjævner toningen i huden for et flottere resultat.

Sightseeing tilstand

Sightseeing tilstand giver brugeren sikkerhed for, altid at være klar til at fange øjeblikket – anvender du kameraet, men skærmen lige er slukket, så kan du med et enkelt tryk på tænd/sluk knappen få direkte adgang til kameraet.

Desuden er det nu muligt at få vist sit fotogalleri sorteret efter hvor eller hvornår ens billeder er taget.

Musik med Beats Audio

Udelukkende tilgængeligt på HTC smartphones. Beats Audio giver suveræn, lyd i studiekvalitet, der leverer den mest overvældende lydoplevelse med en forbedret lyd-profil, friskere vokal og detaljerede høje toner til din musik, spil, film og videoer.

HTC Watch og Video-hub

Med eksklusiv adgang til masser af film via HTC Watch 2.0, vil HTC One X+ appellere både til den ivrige filmfan og dem som kun ser film af og til.

Kombineret med introduktionen af ​​video-hub, en ny funktion i SenseTM 4+, vil du for første gang være i stand til at samle al din videounderholdning på ét sted.

Enkel opsætning med ”Kom i gang”

En ny webservice i HTC One X+, HTC ”Kom i gang”, guider brugeren nemt og sikkert igennem opsætning og personaliseringsprocessen via en webbrowser på ens computer. Siden er lavet for at sikre, at brugeren kommer godt i gang og får det meste ud af sin nye HTC. Med ét tryk på en knap, vil brugerensHTC afspejle de indstillinger og programmer, som er blevet valgt på HTC ”Kom i gang”.

Besøg start.htc.com for mere information.

Tilgængelighed

HTC One X+ vil være tilgængelig i Europa og Asien fra oktober. Android Jelly Bean med HTC SenseTM 4+ opdatering er planlagt til at rulle ud til HTC One S og HTC One X fra oktober. Tilgængeligheden af ​​HTC One X+ og Android Jelly Bean vil blive annonceret særskilt i Nordamerika af HTC i den nærmeste fremtid.

[1] HTC One X+ (ikke LTE) er op til 27% hurtigere end HTC One X (ikke LTE). Kilde: HTC intern test

[2] HTC One X+ har op til 37% mere taletid end HTC One X, svarende til ca. 4,7 timer mere taletid sammenlignet med HTC One X. Kilde: HTC intern test

[3] 8MP kamera med en f2.0 blænde, baggrunds-belyst (BSI) sensor, Video Pic, HDR og Serieoptagelse med ét enkelt tryk. Se mere på www.htcnews.dk

Email: htcpr@htcnordic.com                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Mobil: 45 53 57 44 56

Billeder kan findes på www.HTCmedia.net

Siden sin grundlæggelse i 1997 har HTC Corporation (HTC) skabt mange prisvindende mobile enheder og banebrydende nyskabelser. Alt, hvad vi foretager os, tager udgangspunkt i rigtige mennesker, og HTC skubber gerne til de designmæssige og teknologiske grænser for at kunne give vores kunder i hele verden innovative og personlige oplevelser. HTC's produktsortiment består af smartphones og tablets med HTC Sense™, et grafisk brugerinterface med flere lag, som forbedrer brugeroplevelsen betydeligt. HTC er børsnoteret på børsen i Taiwan (TWSE: 2498). Yderligere oplysninger fås på HTC's hjemmeside www.htc.com.