HTC ONE® LANCERES I ”glamour RED”

København, den 28. juni, 2013 — HTC One har de seneste måneder høstet en lang række internationale priser for design og sublime features, og topmodellen fra HTC kommer nu i en fræk og elegant rød tone.

“HTC One er vores teknologiske flagskib, og den glamour-røde version udtrykker smukt muligheden for at forene personlig stil med den bedste kvalitet og performance inden for smartphones,” siger Peter Frølund, Managin Director HTC Nordics.

HTC One Glamour Red kombinerer innovation og design i det mest gennemførte produkt til dato. BlinkFeed samler feeds fra udvalgte nyhedskilder, sociale medier med fx. telefonens tv- og kalenderfunktioner i et dynamisk live stream af info direkte på startskærmen. UltraPixel-kameraet tager ekstra gode billeder i begrænset lys og HTC Zoe indfanger øjeblikket i 3-sekunders klip frem for bare et splitsekund. BoomSound booster musikken med stereohøjttalere på telefonens front, hvilket giver den bedste lydoplevelse, hvad enten du lytter til musik, gamer eller ser film på den glasklare 4.7” Full HD-skærm.

HTC One har vundet en lang række priser for både performance og design. Blandt de mest fornemme er GSMA’s Global Mobile Award for Best New Mobile Device/Tablet (Mobile World Congress 2013) samt Computex Taipei’s Gold Medal in Design and Innovation.

For mere information om HTC One besøg: http://www.htc.com/dk/smartphones/htc-one/

Billeder kan downloades her:

www.htcmedia.net

Brugernavn: htc

Password: htcmedianet

Siden sin grundlæggelse i 1997 har HTC Corporation (HTC) skabt mange prisvindende mobile enheder og banebrydende nyskabelser. Alt, hvad vi foretager os, tager udgangspunkt i rigtige mennesker, og HTC skubber gerne til de designmæssige og teknologiske grænser for at kunne give vores kunder i hele verden innovative og personlige oplevelser. HTC's produktsortiment består af smartphones og tablets med HTC Sense™, et grafisk brugerinterface med flere lag, som forbedrer brugeroplevelsen betydeligt. HTC er børsnoteret på børsen i Taiwan (TWSE: 2498). Yderligere oplysninger fås på HTC's hjemmeside www.htc.com.