Hurtigruten går til filmen

Verdens smukkeste sørejse fejere 120 år og fødselsdagsbarnet er mere oppe i tiden end nogensinde. Rejsemarkedet er i vækst i Danmark, hvor kunderne i højere grad søger kultur og natur oplevelser med ægte oprindelse, så de bliver beriget på deres rejse. Danskerne efterspørger også i stigende grad miniferier. Alt dette kan kombineres gennem et ægte krydstogt i Norge med Hurtigruten.

Hurtigruten tilbyder ægte oplevelser i unikke farvande og besøger 34 havne på strækningen fra Bergen til Kirkenes. Her kan man opleve alt fra nogen timers rejse mellem to havne samt op til 12 dages rundrejse med fuld pension og mængder af spændende udflugter i land undervejs. På denne måde er Hurtigruten den bedste måde at opleve Norge på.

Den største udfordring for Hurtigruten i Danmark er at kendskabet til Hurtigruten er meget lavt. Dem der kender Hurtigruten tror, at det er en færge forbindelse mellem enten øerne eller Nordjylland og Norge. Hurtigruten ser et stort uudnyttet potentiale og vil satse på det danske marked. Hurtigruten har derfor for første gang produceret et Tv-spot rettet mod forbrugerne, for at få flere danskere til de norske fjorde langs kysten. Filmen viser noget af det som Hurtigruten kan tilbyde danskerne. TV - spottet vil blive suppleret med annoncering i dagblade og online medier.

Hurtigruten har ligeledes udviklet 14 forskellige miniferie pakker som vi tilbyder til favorable jubilæumspriser.

For spørgsmål tag kontakt med Hurtigrutens repræsentanter i Danmark:

Salgschef Ronnie Krogh, tlf.: 40 79 41 41 eller salgschef Jacob Trampe Broch, tlf.: 21 86 18 84
www.hurtigruten.dk

Hurtigruten ASA er den originale kystruten siden 1893. Selskapet bringer gods, lokale passasjerer og turister til 34 havner langs den unike norskekysten mellom Bergen og Kirkenes – hver dag hele året. Hurtigrutens explorerskip MS Fram seiler i Antarktis, i Europa, p
å Spitsbergen og ved Grønland.