• Hytera Communications/

Nye radioenheder fra Hytera klar til det danske marked – leveres med indbygget RFID-læser og understøtning af blandet analog/digital radiotilstand

Report this content

Smidige, robuste radioenheder fulde af funktioner med mange anvendelsesområder inden for sikkerhed, hoteller, oplagring og detailhandel.

Hytera, der er en førende leverandør af professionelt trådløst kommunikationsudstyr, meddeler nu, at der bliver lanceret to nye bærbare DMR-radioenheder på det Danske marked: Digital Migration Radio PD405 og Digital Patrol Radio PD415. Enhederne tilbyder mange forskellige funktioner til en meget god pris uden at gå på kompromis med kvaliteten. De er robuste, brugervenlige og klassificeret til P55 (PD405), IP54 (PD415) og MIL-STD 810 C/D/E/F/G.

Både PD405 og PD415 egner sig til brug inden for sikkerhed, hoteller, oplagring og detailhandel og er et rigtigt godt valg for alle virksomheder, der ønsker at skifte fra analogt til digitalt og samtidig beholde en blandet infrastruktur.

Funktionen Analogue & Digital Mixed Channel gør det muligt for PD405 og PD415 at genkende både analoge og digitale signaler. Enhederne skifter automatisk mellem de to positioner for at modtage signalerne på samme kanal og besvarer også indgående samtaler i det tidsrum, hvor funktionen Talk Back er aktiv. Dette er perfekt for alle, som allerede har satset meget på deres eksisterende radioinfrastruktur og ønsker at få mest muligt ud af deres investering.

PD415 er et godt alternativ til f.eks. sikkerhedsbranchen, hvor RFID-taggen er kommet til at fungere som id-bevis. Den indbyggede RFID-tag, der findes i PD415, kan aflæse andre tags og derefter videresende informationerne, og det gør den til et fremragende valg for patruljerende vagter. PD415 kan også integreres fuldt ud i Hytera Patrol System, der er en helhedsløsning til logning af medarbejdernes runder og bevægelser i realtid. RFID-systemet har også et åbent API, som gør det muligt for softwareudviklere at lave egne applikationer til teknologien.

Fordele ved PD405 og PD415:

• Komplet udbud af funktioner til stemmesamtaler, inkl. Private, Group og All call
  • Lille og elegant med et tyndt design. Perfekt til patruljerende medarbejdere og til alle, som skal have en radio inden for rækkevidde døgnet rundt
  • Lang batteritid på 16 timer i digital stilling i forbindelse med en arbejdscyklus på 5-5-90 ved 1500 Ah
  • Understøtter ”one touch”-funktioner til stemmemeddelelser og forprogrammerede sms’er
  • Dual Mode, som understøtter analoge og digitale signaler med automatisk omskifting takket være funktionen Analogue & Digital Mixed Channel
  • DMRA – Direct Mode TDMA (True 2-slot) med understøtning af to samtidige stemmesamtaler over en og samme frekvens
  • Voice Operated Transmit (VOX) gør det muligt for brugeren at starte stemmeoverførsel direkte med stemmen (uden at bruge PTT-knappen)

Digital Migration Radio PD405 og Digital Patrol Radio PD415 kan nu fås i Danmark via Hyteras forhandlere. Besøg følgende links for at få de fuldstændige specifikationer: PD405 og PD415.PD405 og PD415. Øvrige oplysninger om Hyteras produkter kan du finde her: http://www.hytera.com http://www.hytera.com.

Eric Uggla

ericuggla@embermarketing.com

Om Hytera Communications

Hytera Communications – grundlagt 1993 – er en førende leverandør af professionelt kommunikationsudstyr og professionelle kommunikationstjenester med over 3400 medarbejdere. Virksomheden leverer digitalt og analogt radiokommunikationsudstyr globalt med hovedkontor i Hi-Tech Industry Park, Shenzhen, Kina. Hytera Communications har en kundebase, som dækker 120 lande og regioner via godt og vel 600 internationale samarbejdspartnere. I 2013 leverede virksomheden over 1 million PMR-terminaler til kunder over hele verden.

Tags: