IBS indgår ordre til kr. 13 mio.

IBS indgår ordre til kr. 13 mio. IBS har indgået en aftale med R98, en af Danmarks største affaldsvirksomheder, til en værdi af kr. 13 mio. I første omgang gælder ordren installation af et helt nyt IT-system med software og konsulentydelser. IBS skal udskifte R98's egetudviklede system og i stedet implementere den seneste version af IBS' forretningssystem ASW. "Vi forbereder os nu til at møde en alt hårdere konkurrence. Investeringen i et effektivt IT-system kommer til at tjene sig ind i løbet af kort tid. Vi har i lang tid arbejdet med IBS og vælger dem nu som eneleverandør. De lever op til vores høje krav om effektivitet og kvalitet", siger Uffe Just Pedersen, økonomidirektør i R98. "At hele implementeringen kan være klar i september næste år ser vi som et stærkt bevis på, at IBS er den rette leverandør for os", tilføjer Uffe Just Pedersen. IBS har på det seneste vundet flere kontrakter i Danmark i hård konkurrence og noterer sig en gradvis forbedring på det danske marked. "I løbet af de seneste to måneder har vi lukket ordrer for ca. kr. 20 mio. i Danmark. Vores evne til hurtigt at implementere højeffektive løsninger gør, at kunderne på kort tid kan tjene investeringerne hjem", siger Allan Rotheisen, adm. dir. IBS Danmark. For yderligere oplysninger, kontakt venligst: Allan Rotheisen, adm. Dir IBS Danmark Tlf. +45 44 99 13 11 Mobil: +45 20 67 40 00 Allan.rotheisen@ibs.dk Peter Hörwing, Areachef Tlf. +46 (0)8 627 2310 Mobil: +46 (0)70 70 559 3660 peter.horwing@ibs.net John Womack, Informationschef Tlf. +46 (0)8 627 2499 Mobil: +46 (0)70 678 2499 john.womack@ibs.net IBS, International Business Systems, er en førende leverandør af forretningssoftware til Supply Chain Management, Business Intelligence, økonomistyring og behovsstyret produktion. IBS' hovedfokus er mellemstore og store grossister samt salgs- og produktionsvirksomheder i internationale koncerner, specielt inden for medicinalvarer, elektronikdele og -udstyr, autodele og forsyninger, maskiner, industrielle forsyninger og varige forbrugsgoder. For yderligere oplysninger besøg vores hjemmeside på www.ibs.dk ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/07/20040607BIT20240/wkr0007.pdf