Hurtigere service til alle Bornholmere

Hurtigere service til alle Bornholmere

IDEmøbler i Rønne er i færd med en omstrukturering af lageret, der betyder hurtigere levering og bedre service for de bornholmske møbelkunder. Butikken begynder opførelse af et spritnyt nærlager i Rønne og lukker til september det nuværende centrallager i Aakirkeby.

Når først, man har forelsket sig i en ny sofa, skal den helst leveres hurtigt, så boligen kan forvandles og drømmen blive til virkelighed. IDEmøbler i Rønne har derfor besluttet at rykke lageret tættere på butikken og lukke det nuværende lager i Aakrikeby for at yde en hurtigere og bedre service til kunderne.

Butikkens nye lager åbner til september og skal fungere som et nærlager. Derudover får butikken nu adgang til IDEmøblers store fjernlager i Glostrup, og det betyder ydermere at kunderne får et større møbel- og designsortiment at vælge imellem.

Det kan måske virke paradoksalt, at leveringen bliver hurtigere, når varerne kommer fra Glostrup. Men takket være en supermoderne lagerstyring, et større varesortiment og en toptunet logistik kan bestillingsvarer nå de bornholmske kunder inden for 3-5 dage.

Omstruktureringen af IDEmøbler Rønnes lagerfaciliteter sker, som et led i en større moderniseringsproces i møbelkædens detailled. Moderne kunder kræver hurtig og effektiv levering, og det krav skal også imødekommes på Bornholm. Derudover er interessen for møbler og boligtilbehør blevet større gennem de seneste år, og kunderne forventer flere valgmuligheder.

Lageret i Aakirkeby lukkes til september, når det nye nærlager i Rønne står klar.

For yderlige information eller interview kontakt:

Butikschef John Lønborg, IDE-møbler Bornholm tlf. 56-932400.