Førende europæisk papirproducent konsoliderer de globale forretningsprocesser med IFS

IFS Applications skal understøtte international ekspansion og økonomisk vækst

En førende, international papirproducent har valgt at implementere IFS Applications™ som deres globale forretningssystem. Kontrakten omfatter licenser og konsulentydelser til en værdi af 12 millioner svenske kroner.

Efter et omfattende forstudie har virksomheden valgt at implementere IFS Applications som det centrale forretningssystem for deres globale netværk af produktionsanlæg såvel som på hovedkontoret. Implementeringen skal understøtte virksomhedens internationale ekspansion og økonomiske vækst.

Virksomheden udførte en række forstudier af deres eksisterende leverandører, deriblandt SAP, Infor og Epicor. De valgte imidlertid IFS som ny leverandør, da de kunne se, at IFS Applications effektivt kunne understøtte virksomhedens behov og de juridiske krav i hele deres globale organisation i én central løsning.

Implementeringen af økonomi- og souncing-komponenterne begynder med det samme og udføres af globale projektgrupper fra begge virksomheder. Teknisk arbejde, integrationer, migrering og konfigurering vil blive håndteret af IFS.

KONTAKTINFORMATION
Tom Smith
Marketing Director
tom.smith@ifsworld.com

IFS er en førende, global forretningssystemleverandør, som hjælper virksomheder med at blive mere fleksible. Med omfattende kompetence inden for udvalgte brancher tilbyder IFS et fleksibelt og fuldt integreret forretningssystem (ERP), som omfatter løsninger til vedligehold (EAM) og service. IFS blev grundlagt i 1983 og er en børsnoteret virksomhed (XSTO: IFS) med cirka 2600 ansatte. IFS har mere end 2200 kunder og opererer i over 60 lande via egne kontorer og partnere.
For mere information se
www.ifsworld.com.

Læs mere om teknologi, innovation og kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/