IFS Applications valgt af telekomvirksomhed til en af koncernens servicevirksomheder i Sverige

IFS har underskrevet en rammeaftale med Ericsson, og indenfor denne er der indgået en aftale om leverance af IFS Applications-licenser, vedligehold og services til en af Ericssons field service-virksomheder i Sverige. Kontrakten har en værdi af SEK 8,6 millioner.

Service- og installationsbranchen er blandt de brancher, som IFS fokuserer på. IFS tilbyder en komplet og integreret forretningsløsning, som håndterer hele livscyklussen for kunder, kontrakter, maskiner og udstyr. Med IFS Applications kan virksomheder understøtte og forbedre deres forretningsprocesser ved at effektivisere samarbejdet med kunder, leverandører og underleverandører.

IFS Applications har løsninger til ressourceplanlægning og optimering, håndtering af serviceaftaler, projektstyring, mobile løsninger til serviceteknikere, service- og leveranceaftaler, reservedelshåndtering, reparation samt dokumenthåndtering – alt sammen integreret med økonomistyring, indkøb, produktion og HR. Kunderne tæller blandt andet Hertel, Debut Services, Niscayah, Sky, MITIE, Schultess Maschinen AG, John Deere, Dalkia, Anticimex, Eltel Networks, Infratek, Gilbarco Autotank og Tomra.

KONTAKTINFORMATION
Telefon: 47 66 90 73 00

Glenn Arnesen Telefon: 46 66 90 73 00
CEO IFS Scandinavia
glenn.arnesen@ifsworld.com

IFS er en børsnoteret virksomhed grundlagt i 1983, som udvikler, leverer og implementerer IFS Applications, et komponentbaseret forretningssystem baseret på SOA-teknologi. IFS fokuserer på virksomheder for hvem en eller flere af følgende kerneprocesser er strategiske; vedligehold & service, produktion, logistik og projekt. IFS har mere end 2000 kunder, er repræsenteret i mere end 50 lande og har ca. 2.700 ansatte. I 2010 havde IFS en nettoomsætning på SEK 2,6 milliarder.

For mere information se www.IFSWORLD.com.

IFS, Box 1545, 581 15 Linköping – Telefon: +46 13 460 40 00 – Fax: +46 13 460 40 01
Industrial and Financial Systems, IFS AB (publ) er et børsmnotert AB registrert i Sverige.
Organisasjionsnummer: 556122-0996. Hovedkontor: Box 1545, SE-581 15 Linköping.