IFS udnævnt som ”leder” i Gartners Magic Quadrant Single-Instance ERP for Product-Centric Midmarket Companies

IFS, med forretningssystemet IFS Applications 8, er udnævnt til at være ”leder” i Gartners Magic Quadrant Single-Instance ERP for Product-Centric Midmarket Companies.

Gartner beskriver virksomheder i lederkvadranten på følgende måde:

– Ledende forretningssystemleverandører til mellemstore virksomheder har produkter med dyb og robust funktionalitet, som understøtter en række centrale kerneprocesser. Disse leverandører er ikke nødvendigvis dem med den største omsætning, men de tilbyder etablerede løsninger, har en dokumenteret succesfuld relation til kunderne og øger deres markedsandel. Derudover kommunikerer de tydeligt ud om deres strategi om at videreudvikle deres produkter, uden at skabe store problemer for kunderne, når de skal implementere disse.

– Vi er meget glade over at blive udnævnt til ledere i denne sektor. Vores succesrige lancering af IFS Applications 8 i 2012 gjorde det muligt for vores kunder at drage nytte af en lang række forbedringer inden for områder som brugervenlighed, mobilitet, Business Intelligence, cloud-teknologi og global forretning. Vores kunder drager nytte af implementering og support i verdensklasse, enten leveret direkte fra IFS’ globale organisation eller gennem vores voksende økosystem af partnere, siger Alastair Sorbie, CEO i IFS.

– Vi er overbeviste om, at vores strategi, vores fokus på kvalitet og den forretningsværdi, som vi tilbyder vores kunder, vil give fortsat succes i markedet. Dette bekræftes af analyser som denne fra Gartner, vores fortsatte kundeloyalitet samt de resultater, som blev præsenteret i juli, fortsætter Sorbie.

*Gartner, Inc., Magic Quadrant for Single-Instance ERP for Product-Centric Midmarket Companies Christian Hestermann, et al. Dato: 11 september 2013.

IFS er en børsnoteret virksomhed (XSTO: IFS) grundlagt i 1983. Virksomheden udvikler, levererer og implementerer IFS Applications™, et komponentbaseret forretningssystem. IFS fokuserer på brancher hvor en eller flere af følgende kerneprocesser er strategiske: service & vedligehold, produktion, logistik og projekt.  IFS har mere end 2100 kunder, er aktive i cirka 60 lande og har 2800 ansatte. I 2012 gik nettoomsætningen op til SEK  2,7 milliarder.

For mere information se www.IFSWORLD.com.

Læs mere om teknologi, innovation og kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/

Citater

Vi er meget glade over at blive udnævnt til ledere i denne sektor.
Alastair Sorbie, CEO i IFS