Nordisk emballageproducent accelererer den globale vækst med IFS Applications

Den omfattende løsning fra IFS skal idriftsættes i hele den globale koncern

En nordisk producent af emballage har valgt IFS Applications™ som det forretningssystem, som skal understøtte hele virksomheden. Kontakten omfatter licenser og konsulentydelser til en værdi af cirka SEK 11 millioner.

Virksomheden havde behov for et nyt forretningssystem, som kan understøtte deres mixed-mode-produktion samt muliggøre hurtig global vækst. Efter en omfattende analyse af markedet valgte virksomheden IFS Applications over konkurrerende løsninger fra bl.a. Microsoft og SAP.

IFS Applications skal anvendes til forretningskritiske processer såsom økonomi, konstruktion, logistik, produktion og service.

KONTAKTINFORMATION
Tom Smith
Marketing Director
tom.smith@ifsworld.com

IFS™ er en førende, global forretningssystemleverandør, som hjælper virksomheder med at blive mere fleksible. Med omfattende kompetence inden for udvalgte brancher tilbyder IFS et fleksibelt og fuldt integreret forretningssystem (ERP), som omfatter løsninger til vedligehold (EAM) og service. IFS blev grundlagt i 1983 og er en børsnoteret virksomhed (XSTO: IFS) med cirka 2700 ansatte. IFS hjælper mere end 2400 kunder over hele verden via egne kontorer og et voksende partnernetværk.
For mere information se www.ifsworld.com.

Læs mere om teknologi, innovation og kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/