Pro4u Business System slutter sig til IFS’ partnerprogram som forhandler af IFS Applications

Hurtigtvoksende svensk konsulentvirksomhed understøtter IFS’ investering i detailbranchen

IFS meddeler, at den svenske it-konsulentvirksomhed Pro4u Business System har sluttet sig til IFS Partner Network og skal sælge, implementere og vedligeholde IFS Applications™ i detailbranchen.

Pro4u Business Systems er en hurtigtvoksende it-konsulentvirksomhed, som skal levere detailløsninger baseret på IFS Applications i samarbejde med IFS’ løsningspartnere såsom Centric og Ateles. Virksomheden skal i første omgang fokusere på små og mellemstore detailvirksomheder.

– Ved at kombinere IFS Applications med e-handelsløsninger fra Ateles og butiksløsninger fra Centric kan vi levere pakketerede brancheløsninger, som kan hjælpe detailvirksomheder i vækst med at forbedre de centrale processer som betaling og sortimentsplanlægning samtidig med at deres generelle effektivitet og lønsomhed forbedres, siger Anders Carlsson, CEO i Pro4u Business System.

– Vi er glade for at indgå en samarbejdsaftale med Pro4u Business System, som understøtter IFS’ vækststrategi via et udvidet partnernetværk. Sammen med vores løsningspartnere inden for detailbranchen, Centric og Ateles, skal Pro4u Business System give vores kunder et nyt leverancealternativ og samtidig styrke IFS’ tilbud og salgskapacitet, siger Elni Kullmer, Senior Vice President Partner Business i IFS Scandinavia.

Inden for samarbejdsaftalens rammer vil Pro4U Business Systems konsulenter blive uddannet og certificeret via IFS Academy. Via IFS Academy får Pro4U Business Systems ligeledes adgang til IFS Upgrade Factory, som er en arbejdsgruppe i IFS, som arbejder dedikeret med opgraderinger. Alene i løbet af det seneste år har dette initiativ bidraget til mere end 100 skandinaviske opgraderinger med en hurtigere opgraderingstid og dermed lavere omkostninger.

Anders Lundin, PR Manager, IFS Scandinavia. Telefon: 46 8 58 78 45 00, press@ifsworld.com

IFS™ er en førende, global forretningssystemleverandør, som hjælper virksomheder med at blive mere fleksible. Med omfattende kompetence inden for udvalgte brancher tilbyder IFS et fleksibelt og fuldt integreret forretningssystem (ERP), som omfatter løsninger til vedligehold (EAM) og service. IFS blev grundlagt i 1983 og er en børsnoteret virksomhed (XSTO: IFS) med cirka 2700 ansatte. IFS hjælper mere end 2400 kunder over hele verden via egne kontorer og et voksende partnernetværk.
For mere information se www.ifsworld.com.

Læs mere om teknologi, innovation og kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/