CK3 Next Generation

Intermec lancerer ny generation af mobile håndcomputere

Intermec lancerer en ny generation af robuste mobile håndcomputere, CK3, som tilbyder en af branchens højeste kapaciteter inden for mobildata samt en lang batteritid. Intermecs nye håndcomputere, CK3X og CK3R, er udviklet til anvendelse inden for distributionscentraler, industri og detailhandel.

Den nye CK3X er optimeret til anvendelse inden for lageraktiviteter, og er den perfekte erstatning for CK3B. Den nye Intermec CK3R er velegnet til lettere industri og detailhandel.

Eftersom man har bevaret form og design fra den tidligere CK3B samt bagud kompatibilitet til ældre applikationer, er det nemt at gennemføre opgraderingen til den nyeste teknik, uden ekstra investeringer i hverken oplader, dokningsstation eller nye håndtag til scanneren.

Optimeret ydeevne
De to nye modeller er udstyret med en 1 GHz OMAP-mikroprocessor, som optimerer enhedernes ydeevne og sikrer dem forøget batteritid. Desuden forenkles arbejdet med stregkoder og tilpasning til nye branchestandarder som f.eks. HTML5.

– Intermec CK3X og CK3R er en videreudvikling afvirksomhedens populære CK3B. De to nye håndcomputere imødekommer kundernes krav til øget produktivitet og fleksibilitet, og optimerer samtidig personalets kapacitet, siger Earl Thompson, Intermec Senior Vice President, Mobile Solutions Business Unit.

– Den nye CK3-serie er designet til fremtiden, og er dermed et godt valg for kunder som løbende skal leve op til nye krav om dataindsamling og fremtidssikring af deres forsyningskæde, distributionscentral og detailhandel, fortsætter han.

CK3X er fremtidssikret takket være et meget tilpasningsdygtigt design, som understøttes af den sidste nye RF-standard: 802,11 a / b / g / n og Bluetooth-radio, samt en RFID-læser som tilbehør.

Hurtig, udholdende og robust
Intermec CK3X er den ideelle overgang fra CK3B. Integrerede stregkodelæsere til standardrækkevidde, scanning på kort eller lang afstand, sikrer virkelig gode scanningsresultater på 1D- og 2D-stregkoder. Desuden er det også muligt at læse beskadigede koder. For øget effektivitet er scannerne tilpasset til at klare rundstrålende scanning og en høj grad af bevægelse.

CK3X er robust og kan tåle fald fra 1,5 meters højde ved alle driftstemperaturer. Den hører til de bedste i branchen, når det gælder batteritid, og den kan klare flere arbejdsskift i træk, uden at brugeren behøver skifte batteri eller oplade. Det slankede design er suverænt i forhold til andre robuste produkter på markedet.

Funktionelt og robust design
Intermec CK3R er udviklet til lettere industrimiljøer og detailhandel. Det mindre, smidige format gør også CK3R til et godt og ergonomisk valg for butiksmiljøer. Den indeholder den nyudviklede billedprocessor EA31 for hurtig og korrekt scanning af både 1D- og 2D-koder. Intermec CK3R tåler fald fra 1,2 meters højde, og er desuden klassificeret til IP54 mod regn, fugt og støv.

Ensartet
Både CK3X og CK3R gør overgangen fra andre håndcomputere enkel, takket være Intermecs værktøj CloneNGo. Værktøjet gør det let at "klone" enhedsindstillinger fra en enkelt hovedenhed til et ubegrænset antal enheder.

De nye håndcomputere er desuden udstyret med operativsystemet Microsoft ® Windows Embedded Handheld, hvilket gør CK3X og CK3R kompatible med et bredt udvalg af programmer fra lagerhåndtering til andre forretningskritiske værktøjer, som er udviklet af Intermec PartnerNet Independent Service Provider (ISV).

Mobile behov
Behovet for robuste mobile enheder med pålidelig batterikapacitet, ergonomisk design, sikre informations- og konfigurationsmuligheder, samt stor processorkraft, bliver stadig større.

Intermecs nye CK3-serie hører til den næste generation af kraftfulde håndcomputere, og opfylder alle disse egenskaber, samtidig er den godt rustet til at understøtte moderne mobile systemer inden for såvel lager og logistik, som detailhandel, mener David Krebs hos VP Mobile & Wireless Practice, VDC Research.

Amerikanske VDC Research Group gennemfører markedsundersøgelser, og fungerer som rådgivere for tekniske chefer overalt i verden. Virksomhedens dokumentation og værdifulde viden understøtter deres kunders vigtige strategiske beslutninger. Virksomheden er organiseret omkring fire metoder: automatisk identifikation og indsamling af data, embedded hardware, indbygget software og Enterprise Mobility.

På Intermecs YouTube-kanal ligger en produktvideo, som demonstrerer funktionerne hos CK3X og CK3R: Klik her

Yderligere information:
Pia Clerté, Field Marketing Manager Nordics
Tlf: 46 8-622 06 59, epost: pia.clerte@intermec.com

Bo Simon Larsen, Country Manager Denmark
Tlf: 45 48 166 112, epost: bo.larsen@intermec.com

Besøg www.intermec.dk for yderligere information. Du kan også læse mere på Intermecs "Trends & Technology blog" eller www.twitter.com/intermec.

Copyright © 2012 Intermec Technologies Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Intermec er et registreret varemærke tilhørende Intermec Technologies Corporation.

Om Intermec:
Intermec er et af verdens førende firmaer inden for udvikling, fremstilling og integrering af systemer til automatisk dataindsamling, Intellitag RFID-systemer, mobil databehandling, netværks- og radiokommunikationsløsninger, stregkodeprintere og etiketter. Intermecs produkter og serviceydelser benyttes i talrige brancher verden over til at forbedre virksomheders produktivitet, kvalitet og tilgængelighed.  Der er lokalafdelinger i Stockholm, København og Oslo. For yderligere information: www.intermec.dk

Tags: