Oplev Eurovision Song Contest i "Tel Aviv Pop-up Truck"

Den 64. Eurovision Song Contest finder sted i Tel Aviv den 14.-18. Maj 2019. Men hvis man ikke kan komme til festlighederne i Israel, er der mulighed for at opleve Eurovision-atmosfæren på "Tel Aviv Pop-up Truck" omkring Sverige og Danmark. København vil blive besøgt af Pop-up-trucken den 10. og 11. maj.

I maj måned indtil fjernsynsudsendelsen er der mulighed for at få en smag af Eurovision-atmosfæren, når "Tel Aviv Pop-up truck" besøger byer rundt om i Sverige og Danmark og tilbyder besøgende mingel, drinks, musikunderholdning og Eurovision-quiz. Besøg "Tel Aviv Pop-up Truck" i en by nær dig og deltage i quizzer, så har du chancen for at vinde en tur til Tel Aviv.

Her finder du Tel Aviv Pop-up truck:

10/5 fredag

København - Kongens Nytorv kl. 18.00-21.00

11/5 lørdag

København - Kongens Nytorv kl. 11.00-18.00

Den Israelske Stats Turistbureau har til opgave at markedsføre Israel som destination i Norden og Baltikum samt at formidle turistinformationer til offentligheden i disse lande. Den Israelske Stats Turistbureau arbejder direkte under turistministeriet i Israel. Sammenlagt findes der 18 turistbureauer rundt om i verden, som arbejder med at fremme turismen i Israel.

Oplev det unikke Israel – Besøg Tel Aviv, party og badebyen ved Middelhavet, som aldrig sover  Spadsér rundt i fascinerende Jerusalem med dens tre verdensreligioner – Flyd i det sunde Døde Hav  Svøm med delfiner og snorkle i Det Røde Havs koralrev ved Eilat  Gå i Jesus fodspor i Det Hellige Land  Vandre i Galilæa med områdets forbløffende natur.

Læs mere på www.goisrael.dk

Tags: