Japan forbereder sig på at byde turister fra Danmark velkommen

Report this content

Japans nationale turistorganisation (JNTO) inviterer danske rejsearrangører og rejseagenter til at deltage i deres nye e-læringsprogram på dansk med det formål at øge bevidstheden og viden om Japan.

JNTO lancerer for første gang et e-læringsprogram på det danske marked og forventer, at E-læringskurset ikke kun forbedrer din viden om Japan, men også øger rejsearrangørerne og rejsebureauernes tillid til at sælge og promovere Japan blandt interesserede turister, når tidspunktet kommer, hvor covid-19-rejsebegrænsningerne ophæves.

Kurset omfatter viden om Japans regioner, rejsesæsoner, transport, mad, indkvartering med mere, og består af 5 moduler på 20-30 minutter hver og kurset kan tages både via mobil og stationære enheder. Efter afslutning af modulerne modtager deltagerne et certifikat som bevis på, at de har deltaget. Kurset er tilgængeligt fra 30. oktober.

E-learning træningsplatform: japantravel-denmark-ott.com

Rie Kelly, forretningspartner og projektleder siger: ”Vi er meget spændte på at lancere det nordiske e-læringskursus om OTT. Med moduler designet specielt til de nordiske rejsebureauer er det en fantastisk mulighed til at forøge din viden om Japan og dermed gøre det lettere for dig at hjælpe dine kunder med deres fremtidige rejser. Vi ser frem til, at du tilmelder dig kurset og bliver den næste Japan ekspert! ”

Om JNTO

Japans Nationale Turistorganisation (JNTO), er en offentlig organisation, der fremmer Japan som rejsedestination med det formål at tilskynde internationale besøgende til Japan. JNTO London-kontoret arbejder på tværs af otte udvalgte markeder med at formidle information om Japan, at gennemføre PR og marketing aktiviteter i partnerskab med rejsemarkedet. For mere information, besøg japan.travel/en/uk/