"Brand  Lives" - et nyt tiltag fra BRAND UNION og KIHLSTEDT & DUEHOLM

"Brand Lives" er et nyt tiltag fra BRAND UNION og KIHLSTEDT & DUEHOLM, som handler om at udvikle og sikre, at varemærket maksimalt understøtter forretningen, samt forlænger forretningslogikken og giver denne endnu mere kraft, både ud mod kunderne og ind mod medarbejderne. Dette bliver resultatet, når varemærket skaber retning, tydelighed og engagement, samt når varemærket gennemsyrer forretningen, og når forretningen gennemsyrer varemærket.

Vi arbejder dagligt med opgaver, som handler om netop dette - dvs i et nært samarbejde med ledelse, bestyrelse og ejere at tydeliggøre den forretnings-mæssige platform for virksomheden og oversætte denne til en tydelig og differentierende positionering, identitet og kommunikation gennem alle kanaler og grænsesnit samt relaterede kommercielle tiltag.

To senior rådgivere og eksperter er for nyligt blevet tillknyttet. Marie-Louise Kjellstrøm med en lang erfaring fra strategi, marked, salg og varemærke. Hun har tidligere været adm. direktør for Grand Hôtel i Stockholm og salgsdirektør for SAS i Sverige og er for nærværende bl a bestyrelsesformand for rejsearrangøren Club Eriks. Ivar Fransson, der har erfaring fra bl a finansielle institutioner samt fra loyalitets - og kundeprogrammer. Han har tidligere været markedsdirektør for Coop, adm. direktør for MedMera Bank och og er i øjeblikket bestyrelsesmedlem i bl a Retail and Brands samt i OKQ8 Bank.

”Vi er meget glade for de kompetencer, erfaringer og netværk som vore Senior Advisors tilfører, og som skaber merværdi for vore kunder", udtaler Hans Brindfors, Executive Creative Director, Brand Union og John Dueholm, vice bestyrelse-formand i Kihlstedt & Dueholm”.

For mere information, kontakt venligst Lars Axelsson, adm. direktør Brand Union i Sverige (+ 46 70 823 85 22, www.brandunion.com) eller Anders Adrem managing partner Kihlstedt & Dueholm (+ 46 70 896 95 22, www.kihlstedtdueholm.se ).

_______________

Om Brand Union
Brand Union er et af de førende varemærkebureauer i verdenen med mere end 600 medarbejdere fordelt på 21 kontorer, og som gennem WPP - netværket tilbyder kompetence indenfor varemærke, design og innovation.

Om Kihlstedt og Dueholm
Kihlstedt & Dueholm tilbyder kvalificeret rådgivning, som øger kundernes langsigtede konkurrencekraft, tilvækst og værdiskabelse. Vore kunder er ejere, bestyrelser og management.

Tags: