JOHN DUEHOLM bliver eksekutiv rådgiver

Kihlstedt & Dueholm, tidligere Kihlstedt & Partners, udvikler virksomheden ved at nye delejere, nye bestyrelsesmedlemmer og senior advisors træder ind.

John Dueholm, tidligere viceadministrerende direktør og stedfortrædende koncernchef i SAS, træder ind som delejer og i forbindelse hermed ændres virksomhedens navn til Kihlstedt & Dueholm, og selskabet vil åbne kontor i København.

Dr Anders Adrem, tidligere administrerende direktør for Quartz+Co i Sverige, træder ind som delejer og Managing Partner for Kihlstedt & Dueholm AB.

Håkan Samuelsson, tidligere administrerende direktør og koncernchef for MAN samt bl.a. bestyrelsesmedlem for Siemens koncernen, Volvo Car Corporation og Scandlines er blevet valgt ind i bestyrelsen.

Søren Belin, tidligere administrerende direktør og koncernchef for Green Cargo, tilknyttes som senior advisor.

"I mine år som koncerndirektør har jeg set behovet for kvalificeret rådgivning på højeste niveau. Jeg håber, at kunne bidrage med erfaringer fra eksekutive sammenhænge og ser med entusiasme frem til at medvirke til at udvikle rådgivningsvirksomheden", siger John Dueholm.

"Jeg er meget tilfreds med de eksekutive erfaringer, industrikendskab og netværk, som tilføres, og som skaber gode forudsætninger for at udvikle virksomheden videre til gavn for vore kunder. Jeg ser med stor entusiasme frem mod at samarbejde med John i disse sammenhænge", siger Torbjørn Kihlstedt, grundlægger af Kihlstedt & Partners samt bestyrelsesformand i Kihlstedt og Dueholm.

For yderligere information kan Managing Partner Dr Anders Adrem
(+46 70 896 95 22 / anders.adrem@kihlstedtdueholm.se ) kontaktes,
eller se www.kihlstedtdueholm.se.

Om Kihlstedt & Dueholm

Kihlstedt & Dueholm tilbyder kvalificeret rådgivning til ejere, bestyrelser og ledelser primært i Norden indenfor kritiske spørgsmål vedrørende virksomhedens udvikling og vækst, konkurrencekraft og værdiskabelse.

Tags: