Kindred Group vinder pris som Socialt Ansvarlig udbyder

Kindred Group (tidligere Unibet Group) vandt fredag for anden gang prisen som Socialt Ansvarlig Udbyder ved EGR Nordics. Prisen er en anerkendelse af koncernens stærke fokus på udviklingen af innovative løsninger inden for ansvarlig spil, blandt andet gennem støtte til forskning.

Kundecentricitet er en drivkraft i Kindred Group og en vigtig del heraf, består i at sikre en pålidelig platform for kunderne, så det er en stor ære at vinde denne pris igen.

Kindred driver en række innovative projekter for løbende at udvikle og forbedre tilgangen til ansvarligt spil, bl.a. gennem investeringer i forskningsarbejde. Kindred annoncerede for nyligt et samarbejde med Betfilter omkring udviklingen af AdBlocker, en ny software, der skal forhindre mindreårige i at blive eksponeret for reklamer for spil.

”Jeg er utrolig stolt af holdet for deres hårde arbejde, entusiasme og støtte til kontinuerligt at udvikle området for ansvarligt spil gennem innovative løsninger, projekter og samarbejder. Holdet yder altid en ekstra indsats og dette kommer klart til udtryk gennem denne og andre priser vi har modtaget over årene” siger Maris Bonello, Integrity Analytics Manager hos Kindred Group.

“At vinde denne pris for anden gang er et bevis på alt det hårde arbejde og den passion vores team sætter i at drive agendaen for ansvarligt spil. Siden Unibet blev grundlagt for mere end 20 år siden har vi konstant udfordret status quo og investeret i at opbygge et sikkert miljø for vores kunder,” siger Henrik Tjärnström, administrerende direktør for Kindred Group.

For yderligere information:

Alexander Westrell, Group Head of Communications

alexander.westrell@kindredgroup.com

About Kindred Group

Kindred Group is one of the world’s leading online gambling operators with business across Europe and Australia, offering over 20 million customers across 11 brands a great form of entertainment in a safe, fair and sustainable environment. The company, which employs about 1,400 people, is listed on Nasdaq Stockholm Large Cap and is a member of the European Gaming and Betting Association (EGBA) and founding member of ESSA (sports betting integrity). Kindred Group is audited and certified by eCOGRA for compliance with the 2014 EU Recommendation on Consumer Protection and Responsible Gambling (2014/478/EU). Read more on www.kindredgroup.com

Tags: