HyperX annoncerer nyt Cloud Revolver gaming headset

• HyperX Cloud Revolver kan forudbestilles fra 1. April ; levering starter 9. Maj
  • Lydbillede i studiekvalitet giver mere præcist lyd til gaming
  • Officiel headset sponsor på DreamHack Malmø Sverige

København– 30. Marts, 2016 – HyperX™, en afdeling hos Kingston® Technology Company, Inc., verdens førende indenfor hukommelsesprodukter, præsenterer i dag HyperX Cloud Revolver™, en ny tilføjelse til Cloud headset serien. Det kan leveres fra 9. Maj og kan forudbestilles fra 1. April hos Proshop.dk. HyperX Cloud Revolver bærer Cloud navnet, hvilket repræsenterer fantastisk lyd, komfort og holdbarhed.

Det leverer et lydbillede i studiekvalitet med 50mm retningsbestemte drivere som giver mere dybde og bredde for bedre lydpræcision i first-person shooters og titler med åbent spilmiljø. Tuning af drivere, det mekaniske design af det akkustiske kammer, de store ørepuder og udluftningsventilerne giver brugeren en konkurrencemæssig fordel. Brugeren kan simpelthen høre modstandere tydeligere og længere væk og dermed vinde kampen. Benyttes headset til aflytning af musik vil man opleve koncertkvalitet.

HyperX Cloud Revolver benytter unik rød hukommelsesskumog premium kunstlæder på ørepuder og hovedbånd.Dette sikrer den prisvindende komfort ved mange timers kontinuerlig brug – præcis som Cloud og Cloud II gør det. Headset er ophængt i en stålramme som sikrer holdbarhed, stabilitet og kvalitet. HyperX Cloud Revolvers aftagelige noise-cancelling mikrofon giver skarp, ren og detaljeret stemmekvalitet og reduceret barggrundstøj. Det er kompatibelt med mange platforme (PC, konsol og mobile enheder) og er certificeret af TeamSpeak™og Discord; og er kompatibelt med Skype™, Ventrilo, Mumble og RaidCall. En 2m forlængerledning med lydkontrol er inkluderet. Denne har stereo- og mikrofonstik.

Fans som deltager i DreamHack Masters 2016 i Malmø, Sverige, 16.-17. April vil være blandt de første med mulighed for at teste og købe HyperX Cloud Revolver. HyperX er den officielle headset sponsor på mesterskabet.

“HyperX Cloud Revolver’s wide audio sound profile will be a game changer in the FPS genre. Gamers who wear this headset will have an advantage as they’ll be able to hear their opponents’ location from further away,” udtaler Vincent Jurgens, EMEA Marketing Manager, HyperX. “Since the beginning, this headset was designed to deliver the most detailed and widest sound stage in the market to give gamers the maximum competitive edge.”

HyperX Cloud Revolver har to års garanti og den legendariske HyperX pålidelighed.

HyperX er high-performance produktdivisionen hos Kingston Technology og har ansvar for højtydende DDR3 og DDR4 hukommelse, SSDer, USB drev og tilbehør til gaming. HyperX henvender sig til gamere, overclockere og entusiaster og er kendt for kvalitet, ydelse og innovation. HyperX støtter eSport og sponsorerer over 25 hold globalt og er hovedsponsor for Intel Extreme Masters. HyperX kan besøges på events som Dreamhack, Brasil Game Show, China Joy, gamescom og PAX.

For mere information besøg HyperX hjemmesiden.

HyperX Cloud Revolver features og specifikationer:

• Lydbillede i studiekvalitet: HyperX Cloud Revolver har er bredere lydbillede som skaber en dybde og bredde med optimal lydpræcision og en konkurrencemæssig fordel for brugeren. Du vil høre din modstanders placering mere præcist og på længere afstand. Det større lydbillede er ideelt til FPS gameplay og giver en koncertoplevelse ved aflytning af musik.
  • Nye retningsbestemte 50mm drivere: Fintunede 50mm retningsbestemte drivere er placeret parallelt med ørerne og giver en ren, skarp lyd med forstærket bas. Driverne retter lyden mod ørerne for en præcis lydpositionering.
  • Signatur HyperX rød hukommelsesskum: Rød hukommelsesskum kan anes gennem bagsiden af ørepuderne for at adskille HyperX fra konkurrenterne. Den røde skumfylde er af høj kvalitet og er mere tæt end normalt. Dette er med til at fremhæve den prisvindende HyperX komfort og giver den ultimative komfort ved gaming over lang tid.
  • 2 meter forlængerledning med lydkontrol: HyperX Cloud Revolver leveres med en 2 meter forlængerledning med lydkontrol og stik til både stereo og mikrofon.
  • Stærk stålramme: HyperX Cloud Revolver er designet i Tyskland og har en solid stålramme som giver stabilitet og holdbarhed.
  • Aftagelig mikrofon med noice-cancellation: Den aftagelige mikrofon kan let tilsluttes efter behov Den er fleksibel hvilket gør det muligt at tilpasse placering
  • Multi-platform kompabilitet: HyperX Cloud Revolver er kompatibel med PC, Xbox One™1, PS4™, Wii U™, Mac® og mobiltelefoner2 så du kan bruge headset til både PC og konsol.
  • TeamSpeak certificeret: TeamSpeak™ certificerer at stemmekvalitet er klar og skarp med fantastisk lydkvalitet. Ingen ekko, baggrundsstøj eller stemmeforvrængning blev fundet ved tests. Andre kompatible chat klienter inkluderer Discord, Skype™, Ventrilo, Mumble og RaidCall.

Headphone:

• Driver: Dynamic, 50mm with neodymium magnets
  • Type: Circumaural, Closed back
  • Frequency response:12Hz–28,000 Hz
  • Impedance: 30 Ω
  • Sound Pressure Level: 104.5dBSPL/mW at 1kHz
  • T.H.D.: < 2%
  • Input Power: Rated 30mW, Maximum 500mW
  • Weight: 360g
  • Weight w/ mic and cable: 376g
  • Cable length and type: Headset (1m) + Audio Control Box (2m)
  • Connection: Headset - 3.5mm plug (4 pole) + Audio Control Box - 3.5mm stereo and mic plugs

Microphone:

• Element: Electret condenser microphone
  • Polar pattern: Uni-directional, Noise-canceling
  • Frequency response: 50Hz–18,000 Hz
  • Sensitivity: -40dBV (0dB=1V/Pa,1kHz)

1 Adapter required for Xbox One™ controllers with no 3.5mm port. (Adapter sold separately).

2 Compatible with devices with CTIA standard connectors.

Michael Lysholt Nielsen
Business Development Manager Denmark, Kingston Technology

mnielsen@kingston.eu

HyperX kan findes på:

YouTube: http://www.youtube.com/hyperx
Twitter: http://twitter.com/hyperx
Instagram: https://instagram.com/hyperx/
LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/164609?trk=tyah
Google : https://plus.google.com/ hyperx/videos

HyperX®er en afdeling hos Kingston Technology Company, Inc., verdens førende indenfor hukommelsesprodukter. HyperX er grundlagt i 2002 og har hovedkontor i Fountain Valley, California, USA. For mere information, ring 44 (0)1932 738888 eller besøg www.hyperxgaming.com/en/

#  #  #

Citater