HyperX hukommelse understøtter de nye Intel® Processorer og Chipset

Maj 14, 2014HyperX®, en afdeling af Kingston Technology Company, Inc., der er førende indenfor hukommelsesprodukter i hele verden, udmeldte i dag at deres tre produktlinier: FURY, Genesis og Predator, tilbyder en serie dual-channel kits kompatible med de nye Intel® fjerde generations Core™ i5 and i7 processorer og Intel 9 serie chipset. HyperX har arbejdet tæt sammen med de førende producenter af motherboards for at garantere kompabilitet og den højeste ydelse.

De nye Intel kompatible HyperX hukommelsesprodukter er tilgængelige i frekvenser fra 1333MHz til 2800MHz og i varianter fra 8GB til 32GB i kits med to eller fire moduler. En komplet liste over dual-channel kompatible kit findes
her. HyperX hukommelse er 100% testet og der medfølger livstidsgaranti, gratis teknisk support og den legendariske Kingston pålidelighed.

HyperX er high-performance produktdivisionen hos Kingston Technology og har ansvar for højtydende DDR3 hukommelse, SSDer, USB drev og hovedtelefoner. HyperX henvender sig til gamers, overclockere og entusiaster og er kendt for kvalitet, ydelse og innovation.
HyperX støtter eSport og sponsorerer over 20 hold globalt og er hovedsponsor for Intel Extreme Masters. HyperX kan besøges på events som Dreamhack, Brasil Game Show, China Joy, gamescom og PAX.

For mere information besøg HyperX hjemmesiden

HyperX kan findes her:

Facebook : http://www.facebook.com/hyperxcommunity
Twitter :     http://twitter.com/hyperx
LinkedIn : http://www.linkedin.com/company/164609?trk=tyah
Google +: https://plus.google.com/u/0/+kingston/posts

HyperX® er en afdeling hos Kingston Technology Company, Inc., verdens største uafhængige producent af hukommelse. HyperX er grundlagt i 2002 og har hovedkvarter i Fountain Valley, California, USA. For mere information, ring +44 (0)1932 738888 eller besøg www.kingston.com/us/memory/hyperx .

Medie Relationer:

Michael Lysholt Nielsen Susanna
     Kingston Technology Europe Co LLP   ePR
     +45 20 30 40 08 kingston@epr.nu
     MNielsen@Kingston.eu

Kingston , the Kingston logo and HyperX are registered trademarks of Kingston Technology Corporation. All rights reserved. All other marks may be the property of their respective titleholders.