HyperX opnår verdensrekord med 4500MHz

Frekvensen er noteret på HWBOT, det vigtigste site for PC entusiaster med interesse for nyheder, tips og information om overclocking, benchmarks og konkurrencer. Fra 1. juni vil HyperX officielt blive partner med HWBOT. HyperX vil -  nu ogå sammen med HWBOT - forstætte sit engagement i overclockingmiljøet.

Under COMPUTEX TAIPEI vil HyperX afholde “HOT” HyperX OC Takeover konkurrencen. Overclockere fra hele verden vil konkurrere om $10,000 (USD) i præmiesum for top resultater i  blandt andet højeste hukommelsesfrekvens og SuperPi 32M. I 2014 vil HyperX afholde fire regionale online HOT konkurrencer med finale under 2015 International CES®.

HyperX er high-performance produkt divisionen hos Kingston Technology og har ansvar for højtydende DDR3 hukommelse, SSDer, USB drev og hovedtelefoner. HyperX henvender sig til gamers, overclockere og entusiaster og er kendt for kvalitet, ydelse og innovation. HyperX støtter eSport og sponsorerer over 20 hold globalt og er hovedsponsor for Intel Extreme Masters. HyperX kan besøges på events som Dreamhack, Brasil Game Show, China Joy, gamescom og PAX.

For mere information besøg HyperX .

HyperX kan findes på:

Twitter:    http://twitter.com/hyperx
LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/164609?trk=tyah
Google+: https://plus.google.com/u/0/+kingston/posts

HyperX® er en afdeling hos Kingston Technology Company, Inc., verdens største uafhængige producent af hukommelse. HyperX er grundlagt i 2002 og har hovedkvarter i Fountain Valley, California, USA. For mere information, ring +44 (0)1932 738888 eller besøg www.kingston.com/us/memory/hyperx.

Medie relationer:

Michael Lysholt Nielsen Susanna Axäll