HyperX sætter DDR4 verdensrekord på 4351MHz

• Med det nye MSI X99S XPOWER AC Motherboard
  • HyperX Predator DDR4 har nu 10 ud af top 20 verdensrekorder på hukommelse
  • HyperX Predator 3333MHz DDR4 hukommelse hurtigste XMP-certificerede kit

Fountain Valley, CA – 28 Januar, 2014 – HyperX®, en afdeling af Kingston Technology Company, Inc., verdens førende indenfor hukommelsesprodukter, annoncerede i dag, at HyperX Predator DDR4 memory er blevet overclocked til 4351MHz, den højeste frekvens på DDR4 i verden. Rekorden blev sat af overclockeren “Toppc” fra MSI® ved brug af et 4GB HyperX Predator 3333MHz DDR4 modul på det nye MSI X99S XPOWER AC motherboard. Det gældende CPU-Z screenshot kan findes her. Video af rekorden kan ses her

Udover rekorden i højeste frekvens er nu 10 ud af top 20 verdensrekorder  på hukommelse opnået ved brug af  HyperX Predator DDR4 hukommelse. Otte af disse rekorder blev sat ved det nylige HyperX OC Takeover (HOT) World Finals event under 2015 International CES®, hvor verdens førende overclockere samledes og konkurrerede om $15,000 (USD) i præmiesum. HyperX DDR4 memory har desuden også top score i to andre benchmarks anerkendt af HWBOT, det er MaxxMEM og MaxxMEM Read Bandwidth.

HyperX Predator DDR4 3333MHz 16GB Kit (4 x 4GB) memory er det hurtigste Intel® XMP-certificerede memory kit. Extreme Memory Profile (XMP) tillader brugere at overclocke hukommelsen ud over standard specifikationer. For at opnå XMP certifikation, skal modulerne gennemgå en grundig test procedure som sikrer stabilitet og pålidelighed.

HyperX er high-performance produktdivisionen hos Kingston Technology og har ansvar for højtydende DDR3 og DDR4 hukommelse, SSDer, USB drev og tilbehør til gaming. HyperX henvender sig til gamere, overclockere og entusiaster og er kendt for kvalitet, ydelse og innovation. HyperX støtter eSport og sponsorerer over 20 hold globalt og er hovedsponsor for Intel Extreme Masters. HyperX kan besøges på events som Dreamhack, Brasil Game Show, China Joy, gamescom og PAX.

For mere information besøg HyperX hjemmesiden.

HyperX kan findes på:

Twitter: http://twitter.com/hyperx
LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/164609?trk=tyah
Google+: https://plus.google.com/u/0/+kingston/posts

HyperX® er en afdeling hos Kingston Technology Company, Inc., verdens førende indenfor hukommelsesprodukter. HyperX er grundlagt i 2002 og har hovedkontor i Fountain Valley, California, USA. For mere information, ring 800-337-8410 eller besøg www.kingston.com/us/memory/hyperx.

Medierelationer:

Michael Lysholt Nielsen Susanna Axäll