Brother’s lille laserprinter kan finde plads overalt

20 sider i minuttet og kun 10 sekunder fra første side udprintes er blandt kvaliteterne i Brother’s lille sort/hvid HL-2130 laserprinter. Brother-nyheden kan købes til lidt over 500 kroner

Det er langt fra alle, som kan drage fuld nytte af en avanceret farvelaserprinter. Rigtigt mange har faktisk mere brug for en hurtig lille sort/hvid laserprinter, der passer perfekt til hjemmekontoret, til den lille virksomhed – eller som supplement til farveprinteren.

Brother’s nye HL-2130 er et godt eksempel på denne type laserprinter, der oven i købet er meget driftsøkonomisk, miljøvenlig og kan sælges til en attraktiv pris. Brother HL-2130 kan således købes for kun 559 kr. ekskl. moms (699 kr. inkl. moms.)

Til den pris får man en sort/hvid laserprinter, der udskriver i høj kvalitet takket være en printopløsning på op til 2.400 x 600 dpi. Printhastigheden er 20 sider i minuttet, og man behøver ikke at vente mere end 10 sekunder, inden den første udskriftsside dukker op.

Brother HL-2130 forbindes til pc’en via et USB-stik. Papirskuffen har plads til 250 ark, og dens beskedne størrelse gør, at printeren kan placeres stort set overalt.

Brother er markedets grønneste printerleverandør. Det understreges bl.a. af, at HL-2130 er godkendt efter både Energy Star og det tyske Blauer Engel for henholdsvis lavt strømforbrug og miljørigtig opbygning og drift. HL-2130 anbefales desuden af Go’ Energi.

Brother HL-2130 er f.eks. forsynet med en smart tonersparefunktion. Desuden kan tomme genbrugspatroner returneres gratis til forhandleren eller direkte til Brother med posten.

Brother HL-2130 står klar til levering hos Brother's mange danske forhandler. Den typiske udsalgspris vil være 559 kroner ekskl. moms og 699 kr. inkl. moms.

Brother’s HL-2130 laserprinter er så kompakt, at den kan placeres diskret næsten overalt.