Konftel styrker sin tilstedeværelse i Norden med nyt partnerskab med Exertis

Konftel, som er førende producent af konference- og kommunikationsudstyr, styrker sin tilstedeværelse i Sverige og Danmark ved at indgå samarbejde med Exertis i et nyt, dynamisk distributionspartnerskab.

Konftels Area Sales Manager (for Norden og Baltikum), Jörgen Rönnqvist, siger, at alliancen vil hjælpe Konftel med at trænge længere ind i hele området og tilbyde sine prisvindende løsninger til et endnu større publikum.

Kraftfuld platform

"Konftel er kendt for at tilbyde videokonferenceløsninger til enhver rumtype, og samarbejdet med Exertis giver os en ny kraftfuld platform, der udvider vores rækkevidde yderligere.

"Exertis er et af de største navne i IT-distributionsbranchen, og vi ser frem til at arbejde tættere sammen i Sverige og Danmark. Efterhånden som verden begynder at komme på fode igen efter pandemien, vil måden, hvorpå virksomheder interagerer og udvikler sig, f.eks. med hensyn til hybridarbejde, fortsætte med at ændre sig . Både Konftel og Exertis er ideelt placeret til at inspirere og levere nye integrerede måder at kommunikere på."

Han tilføjede: "Vores produkter giver mange fleksible måder at optimere videokonferencer med deltagere fra flere forskellige lokationer, lige fra hjemmekontorer til huddle rooms og meget store bestyrelseslokaler, på. Der er mange spændende muligheder i vente.

"Derudover har vi netop lanceret en ny interaktiv rumguide, der gør det nemt at finde de rette løsninger til de rette rum, lige fra produkter til forbindelsesmuligheder og generel opsætning."

Godt omdømme

Hans positive kommentarer blev støttet af Peter Settling, Exertis Commercial Manager Nordics, PRO AV, som siger, at videokonferencer af høj kvalitet spiller en vigtig rolle for at forbinde virksomheder i en verden i forandring.

"Konftel er kendt for at levere universalløsninger af høj kvalitet til alle typer mødemiljøer," fortalte han fra virksomhedens kontor i Stockholm. "Vores kunder vil få stor gavn af denne adgang til de nyeste samarbejds- og konferenceteknologier til deres kontormiljøer, som er under stor udvikling."

Han konkluderede: "Med den hybride arbejdsplads som den nye norm er videomøder blevet den centrale ressource til samarbejde og effektiv beslutningstagning. Disse tendenser vil fortsætte et godt stykke tid.

"Konftel tilbyder noget for enhver smag, baseret på enkle, brugervenlige og højtydende konferenceløsninger. Vi ser frem til at samarbejde med en sådan markedsinnovator for at skabe nye kundemuligheder og bringe virksomheder endnu tættere sammen."

Pressekontakter

Konftel
Chris Widocks

chris.widocks@konftel.com

Stefan Eriksson
CMO
stefan.eriksson@konftel.com

Konftel er en førende virksomhed inden for samarbejdsløsninger. Siden 1988 har vi hjulpet virksomheder og organisationer rundt omkring i verden med at mødes på afstand. Af erfaring ved vi, at distancesamarbejde er en effektiv måde at spare tid og penge på, samtidig med at det bidrager til et bedre miljø. Vi er certificeret i henhold til standarden Climate Netural, hvilket giver kunderne mulighed for at købe videokonferenceudstyr med ren og grøn samvittighed. Krystalklar lyd og et skarpt videobillede er afgørende for effektive møder. Derfor fokuserer vi kun på banebrydende teknologi i vores samarbejdsløsninger. Vores lydteknologi OmniSound® er indbygget i alle Konftel konferencetelefoner og -enheder. Vores produkter sælges globalt med varemærket Konftel, via vores svenske hovedkontor. Læs mere om virksomheden og vores produkter på konftel.com

Hurtige fakta

Konftel styrker sin tilstedeværelse i Sverige og Danmark ved at indgå samarbejde med Exertis i et nyt, dynamisk distributionspartnerskab. Konftel er gået sammen med IT-distributøren Exertis om at tilbyde et komplet udvalg af video- og lydløsninger – baseret på enkelhed, fleksibilitet og høj ydeevne til arbejdspladser under hastig forandring.

Citater

Med den hybride arbejdsplads som den nye norm er videomøder blevet den centrale ressource til samarbejde og effektiv beslutningstagning. Disse tendenser vil fortsætte et godt stykke tid. Konftel tilbyder noget for enhver smag, baseret på enkle, brugervenlige og højtydende konferenceløsninger. Vi ser frem til at samarbejde med en sådan markedsinnovator for at skabe nye kundemuligheder og bringe virksomheder endnu tættere sammen.
Peter Settling, Exertis Commercial Manager Nordics, PRO AV