Ny langtidsholdbar multifunktionsprinter til voksende segment

KYOCERA lancerer TASKalfa 265ci, en kompakt og støjsvag MFP til udskrivning, kopiering, scanning og fax. Tromlen på den nye TASKalfa 265ci kan klare 200.000 udskrifter, før den skal udskiftes. Den lange levetid er et resultat af KYOCERAs mere end 50 års erfaring med keramiske materialer.

KYOCERAs produkter optimeres altid til såvel miljøet som brugerne, og TASKalfa 265ci er ikke nogen undtagelse. Med sit kompakte ydre og avancerede indre kombineret med lang levetid og høj tonerkapacitet opfylder MFP'en både brugernes og KYOCERAs krav. Tromlens levetid er op til ti gange længere end tromler i tilsvarende produkter på markedet.

–     Det her er vores første TASKalfa, som kun printer A4-udskrifter, siger Tommy Johansson, nordisk produktchef hos KYOCERA Document Solutions. Vi oplever et voksende marked for kompakte men samtidig avancerede multifunktionsprodukter, primært hos små og mellemstore virksomheder.

KYOCERA har derfor tilpasset TASKalfa 265ci til netop denne målgruppe, når det gælder alt fra prissætning til format og funktion.

Avancerede funktioner og samtidig brugervenlig
Trods dens kompakte ydre er MFP'en fuldt ud i stand til at håndtere komplekse og skræddersyede arbejdsflow. TASKalfa 265ci er konstrueret med KYOCERAs HyPAS-teknik og kan integreres i alle netværksmiljøer, hvilket både forenkler og sikrer virksomhedernes dokumentflow.

Ved udskrift af følsomme data kan brugerne godkendes direkte på enhedens betjeningspanel og dermed garanteres såvel sikkerhed som fortrolighed.

–     TASKalfa 265ci er en avanceret multifunktionsprinter, men samtidig er den nem at anvende og kræver minimal instruktion, hvilket er godt både for vores partnere og deres kunder, siger Tommy Johansson.

En brugervenlig firefarve-touchscreen gør arbejdet lettere uanset opgaven. TASKalfa 265ci kan udstyres med op til fire papirmagasiner, hvilket gør anvendelsesmulighederne mere fleksible og alsidige.

KYOCERA Document Solutions Danmark A/S
Søren Braun
Sales Manager

Telefon: 45 40 80 64 69
E-mail: soren.braun@ddk.kyocera.com
www.kyoceradocumentsolutions.dk

KYOCERA Document Solutions Danmark A/S har hovedkontor i Glostrup. I virksomhedens sortiment indgår printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere, der løser avancerede og miljøtilpassede dokumenthåndteringsløsninger til kontorer i alle størrelser.

KYOCERA Document Solutions er en af verdens førende virksomheder inden for dokumenthåndteringsløsninger til kontorer. KYOCERA Document Solutions Danmark A/S er et fuldt ejet datterselskab af KYOCERA Corporation, der rangerer som nummer 604 på Forbes Magasins 2011 ”Global 2000” liste over verdens største børsnoterede selskaber.

KYOCERA Corporation er en førende producent af højteknologisk keramik, elektroniske komponenter, solceller og elektronisk kontorudstyr. KYOCERA Corporation, med hovedkontor i Kyoto i Japan, har i alt 66.000 ansatte på verdensplan og er repræsenteret i mere end 30 lande.

Om KYOCERAs teknik
KYOCERA Document Solutions' komponenter har ekstra lang levetid, hvilket giver en række fordele såsom øget driftssikkerhed, lavere driftsomkostninger, mindre miljøbelastning og længere serviceintervaller. KYOCERA får løbende alle produkter Svanemærket.