Ny salgskonsulent hos Lapp Danmark

Report this content

Lapp Danmark har ansat Glen Huscher som ny salgskonsulent med ansvar for Sjælland, Lolland-Falster og Fyn. Glen Huscher har blandt andet arbejdet som sælger for Draka Kabel og har fra sit tidligere virke en solid erfaring fra salgserhvervet. Ikke mindst fra elbranchen, hvor han har arbejdet i størstedelen af sin salgskarriere.

Lapp Danmark, en af markedets førende leverandører af specialkabler, kabeltilbehør, kapslinger og automationsprodukter, har ansat Glen Huscher, 38, som salgskonsulent. Glen Huscher har senest arbejdet i emballageindustrien, men inden da arbejdede han tre år som salgskonsulent for Draka. Han har også arbejdet seks år som salgsingeniør hos Schneider Electric A/S.

Glen Huscher er en vigtig ressource for vores salgsorganisation, siger Jan Svensson, Sales Director hos Lapp Danmark. Hans mangeårige erfaring fra branchen har givet ham en evne til at sætte sig ind i kundernes aktiviteter og forstå deres individuelle behov.

Stillingen er placeret på Lapp Danmarks kontor i Greve, og Glen Huscher skal være kontaktperson og ansvarlig for dialogen med nuværende og potentielle kunder på Sjælland, Lolland-Falster og Fyn. Mellem kundebesøgene vil han desuden være aktiv i en omfattende opdatering af virksomhedens CRM-system.

Ved at styrke og videreudvikle mit ansvarsområde håber jeg at kunne bidrage til Lapp Danmarks fortsatte succes på det danske marked, siger Glen Huscher, ny salgskonsulent hos Lapp Danmark. For mig er det lige så vigtigt at skabe gode og langvarige relationer med kunderne som gode handelsaftaler.

Et billede af Glen Huscher med høj opløsning er vedhæftet. Spørgsmål vedrørende billeder kan rettes til elin.ostblom@inmema.com.

Yderligere oplysninger fås ved at kontakte:
Jan Svensson, Sales Director
Lapp Danmark
Phone: +46 155-777 82
Mobile: +46 70-298 87 82
E-mail: jan.svensson@miltronic.se

Om Lapp Danmark
Lapp Danmark er en filial af Miltronic i Sverige. Företaget kombinerer et af markedets bredeste sortimenter af kabler, specialkabler, kabeltilbehør, elkomponenter, kapslinger og automationsprodukter med høj teknisk kompetence og kvalificeret rådgivning. Virksomheden blev startet i 1965. Den er i dag et helejet datterselskab af Lapp Group og er koncernens salgsselskab på det svenske og danske marked.
Lapp Danmarks hovedkontor ligger i Nyköping, hvor også lager, logistikcenter og ressourcer til kundetilpasset fremstilling er placeret. På produktionsanlægget i Hultsfred spiraliseres kabler. Der er et lokalt kontor til det danske marked i Greve, syd for København. Lapp Danmark omsætter for SEK 306 millioner og har 90 ansatte.

Lapp Group
Lapp Group er en global koncern med store forsknings- og udviklingsaktiviteter, egen produktion og 40 salgsselskaber i hele verden. Selskabet har 2.800 ansatte.
Yderligere oplysninger fås på: www.miltronic.se og www.lappgroup.com