Framfab bag websted fra Udenrigsministeriet om folkeafstemningen den 28. september Efter blot to en halv uges produktion er det lykkedes Framfab i et internationalt samarbejde at skab Udenrigsministeriets nye profilwebsted, hvor borgerne kan finde svar på alt om den fælles valuta frem til afstemningen den 28. september 2000. Framfab fik opgaven at udvikle koncept, funktionalitet og design til webstedet www.28september2000.dk, blot tre uger før webstedet skulle afleveres færdigt og klar til lancering. For at kunne løse opgaven på så kort tid var det nødvendigt at involvere flere af Framfabs afdelinger. Webstedet er således blevet til via et samarbejde mellem to kontorer - et i København og et i Malmø. "Det var en stor og spændende udfordring at producere et færdigt websted på bare tre uger. Opgaven har vist os hvor meget vi kan præstere når vi arbejder sammen på tværs af landene", siger Peter Schmidt, adm.dir. Framfab. Hjemmesiden vil henvende sig til såvel modstandere som tilhængere af den fælles valuta, samt dem der endnu ikke har taget stilling til spørgsmålet. Og det er Udenrigsministeriets håb, at så mange som muligt vil anvende www.28september2000.dk til debat, og når de skal finde information om den fælles valuta og folkeafstemningen den 28. september. Webstedet indeholder, udover generel information, en arrangementskalender, et debat- og chatforum samt en omfattende liste med links til mere information og holdninger til afstemningen. Yderligere information Frederik Bisbjerg, Key Account Manager, Framfab Danmark, tlf. 39 17 48 14, frederik.bisbjerg@framfab.dk Sara Helweg-Larsen, Kommunikationschef, Framfab Danmark, tlf. 39 16 29 19, sara.helweg.larsen@framfab.dk Framfabs mission er at hjælpe virksomheder med at forstå og udnytte de digitale muligheder i netværksøkonomien. Framfab har i dag omkring 2050 medarbejdere fordelt på 53 kontorer i 9 lande. Blandt Framfabs kunder er 3M, AstraZeneca, AXA, Electrolux, Ericsson, Expressen, France Telecom, IKEA, Internationale Røde Kors, Kellogg's, Nike, SAAB-gruppen, TeleDanmark, Vattenfall, Volvo Car Corporation og Volvo Gruppen. Framfab er noteret på Stockholms Børs, Liste O (FTID). ------------------------------------------------------------ Besoeg http://www.bit.se for mere information Foelgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/11/20000511BIT00270/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/11/20000511BIT00270/bit0002.pdf