Framfab Danmark præsenterer sin seneste lansering: www.nike-women.com

Framfab Danmark præsenterer sin seneste lansering: www.nike-women.com Framfab og Nike præsenterer med Nike-women.com nu det femte websted i rækken siden samarbejdet blev indledt sidste år. Framfab og Nike lancerede det første dansk producerede Nike websted for et år siden. Samarbejdet har hidtil ført til fire websteder, og i juni modtog Framfab en Cyber Lion Grand Prix Award i Cannes for nikefootball.com. Nu har Framfab skabt det femte nike websted; www.nike-women.com. Webstedet supplerer Nike's nyeste koncept; en sportskollektion specielt designet til europæiske kvinder. Framfab Danmark har udviklet nike-women.com og været både strategisk og kreativt ansvarlige for webstedet. Nike-women.com distancerer sig milevidt fra traditionelle pige-sites og reklamer målrettet til piger og kvinder, og er en helt ny måde at kommunikere sport og kvinder på. "Sitet's målgruppe er uafhængige unge kvinder, der udmærket godt ved, at der ikke er nogen hurtige genveje til at holde sig i form ", siger Bettina Sherain, Business Consultant i Framfab Danmark. Webstedet er produceret på Framfabs danske kontor, og er blevet lanceret på både engelsk, tysk, fransk, italiensk og spansk. Yderligere information: Bettina Sherain, Business Consultant, Framfab Danmark +45 39162980, bettina.sherain@framfab.dk Morten Kirckhoff, Global Account Manager, Framfab Danmark, +45 39162916, morten.kirckhoff@framfab.dk Framfab er en global Internetkonsultentvirksomhed, hvis mission er at levere digitale services baseret på Internetteknologi. Framfab har kontorer i Bulgarien, Danmark, Frankrig, Holland, Italien,, Norge, Schweiz, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tyskland, USA og Østrig. Mange velrenommerede globale virksomheder samarbejder med Framfab: 3M, AstraZeneca, AXA, Bosch. Carlsberg, Danske Bank, Electrolux,Electrolux, France Telecom, Gore-Tex, Groupe Pernod Ricard, Hydro Texaco, IKEA, Internationale Røde Kors, Kellogg's, Nike Europe, Packard-Bell, SAAB- gruppen, SAS, Viag Interkom, Volvo. Framfab er noteret på Stockholms Børs, Attract 40-Liste (ticker FTID). ------------------------------------------------------------ Besoeg http://www.bit.se for mere information Foelgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/2001/03/01/20010301BIT00290/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/03/01/20010301BIT00290/bit0001.pdf