Hydro Texaco og Framfab indleder Internetsamarbejde

Hydro Texaco og Framfab indleder Internetsamarbejde Hydro Texaco A/S har valgt internetkonsulentvirksomheden Framfab som samarbejdspartner på Internetprojekter, der understøtter Hydro Texacos forretningsprocesser, kundedialog og øvrige markedsføring i Danmark. Projekterne bliver styret fra Framfab Danmark. Framfab skal i samarbejde med Hydro Texaco skabe et helt nyt univers på nettet, samt udvikle nye løsninger og features for forbrugere, erhverv og samarbejdspartnere. Således vil Hydro Texaco, helt i tråd med deres "off- line" markedsføringsaktiviteter, også blive kendte på nettet! "Internetaktiviteterne skal effektivisere transaktioner og kommunikation med virksomhedens interne og eksterne interessenter. I praksis kommer det til at betyde forbedret serviceniveau og besparelser for både vores privat- og erhvervskunder og de ca. 400 tankstationer i Danmark" siger Tage Kruse, Direktør Hydro Texaco. Det er medarbejderne i Hydro Texacos Internetdivision, med e-business chef Claus Hoffmann i spidsen, sammen med resten af organisationen og medarbejdere hos Framfab i Danmark, der skal implementere de ambitiøse digitale udviklingsplaner for virksomheden. Hydro Texaco har valgt at indgå et strategisk samarbejde med Framfab fremfor blot at lade virksomheden løse enkeltstående opgaver, således der løbende sker en kompetenceoverførsel. Derigennem kommer Hydro Texacos egen organisation til at spille en meget aktiv rolle i udviklingen af de tiltag, som skal digitalisere virksomhedens processer og relationer. Yderligere information Jannik Liedner, Account Manager Framfab, 39162920, jannik.liedner@framfab.dk Sara Helweg-Larsen, Kommunikationschef Framfab, 39162919, shl@framfab.dk Framfabs mission er at hjælpe virksomheder med at forstå og udnytte de digitale muligheder i netværksøkonomien. Framfab har mere end 2050 medarbejdere fordelt på 53 kontorer i Danmark, Frankrig, Italien, Holland, Norge, Storbritanien, Sverige og Tyskland og USA. Blandt Framfabs kunder er 3M, AstraZeneca, AXA, Den Danske Bank, Electrolux, Ericsson, Expressen, France Telecom, IKEA, Internationale Røde Kors, Nike Europe, SAAB-gruppen, Tele Danmark, Vattenfall, Volvo Car Corporation og Volvo Gruppen. Framfab er noteret på Stockholms Børs, Liste O (FTID). ------------------------------------------------------------ Besoeg http://www.bit.se for mere information Foelgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/29/20000529BIT00410/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/29/20000529BIT00410/bit0002.pdf