Forløb af ordinær generalforsamling 26. april 2021

Report this content

LED iBond International A/S afholdt i går ordinær generalforsamling med følgende forløb, der fulgte den udsendte dagsorden:

1. Bestyrelsens beretning om selskabets virksomhed i det forløbne regnskabsår blev taget til efterretning.
  2. Årsrapporten blev godkendt.
  3. Forslaget om at overføre året resultat som anført i årsrapporten blev vedtaget.
  4. Forslaget om at meddele bestyrelse og direktion decharge blev vedtaget.
  5. Forlaget til bestyrelsesvederlag blev vedtaget.
  6. Bestyrelsen blev genvalgt.
  7. Selskabets revisor blev genvalgt.
  8. Forslaget om bemyndigelse af bestyrelsen til udstedelse af warrants blev vedtaget.
  9. Forslaget om at bemyndige dirigenten med fuld substitutionsret til at anmelde det på generalforsamlingen vedtagne til Erhvervsstyrelsen blev vedtaget.

På et efterfølgende bestyrelsesmøde konstituerede bestyrelsen sig med Bjarne Henning Jensen som formand.

Det fuldstændige referat af den ordinære generalforsamling vil være tilgængelig på selskabet hjemmeside www.ledibond.dk fra i dag.

Rolf H. Sprunk-Jansen, CEO
Mobil: +45 2020 3005
Email: rsj@ledibond.com

Kontakt til selskabet
LED iBond International A/S

Agern Allé 5A
2970 Hørsholm

CVR 36041609

info@ledibond.com
www.ledibond.com

Kontakt til certified advisor
Västra Hamnen Corporate Finance
Jungmansgatan 12

ca@vhcorp.se

Om LED iBond International A/S

LED iBond International, der er stiftet i 2014, leverer innovative lysløsninger med integreret datafunktionalitet. Selskabets løsninger bygger på dyb indsigt i moderne LED-teknologi og mange års udvikling. Den patenterede teknologi giver mulighed for at skabe kraftfulde lysløsninger i næsten enhver form; løsninger som samtidig fungerer som en ‘open source’ strømkilde og digitalt netværk for ”smarte” komponenter som fx sensorer, højtalere og kameraer. LED iBond’s teknologi er allerede implementeret i mange projekter, fra intelligent hyldebelysning til store indendørs belysningsprojekter som eksempelvis installationen of 3,2 kilometer Tracy®, selskabets innovative flagskibsprodukt, på DTU, Danmarks Tekniske Universitet.

Med stærke dataoverførselsfunktioner, effektiv køling og en overlegen form-faktor fokuserer LED iBond på tre vigtige markeder: intelligente bygninger, UV-desinfektion og vertikalt landbrug, som alle ventes at vokse betydeligt i de kommende år.

LED iBond International A/S er noteret på Nasdaq First North Growth Market Denmark
(ticker: LEDIBOND).