Product Delivery Agreement indgået med ISS

Report this content

LED VirusKill A/S, et spin-offselskab ejet med 45% af LED iBond International A/S (LED iBond), har indgået en global leveringsaftale med ISS World Services A/S, en førende global workplace experience og facility management-virksomhed. Aftalen bygger på et omfattende test- og produktudviklingsforløb med ISS. Ifølge aftalen vil ISS optage puriZAP i det interne katalog over værktøjer og produkter, der kan købes af ISS' facility management-operatører over hele verden.

Aftalen indeholder ingen købsforpligtelser for ISS. Det er derfor for tidligt at vurdere de mulige specifikke økonomiske konsekvenser, og derfor ændrer meddelelsen ikke de finansielle udsigter for LED iBond.

puriZAP er et unikt nyskabende håndholdt UV-C LED desinfektionsinstrument fremstillet af LED iBond. puriZAP blev introduceret på markedet i 2020 som et effektivt, bæredygtigt og fleksibelt værktøj til desinfektion af genstande og overflader, fx på kontorer, i detailhandelen, i hotel- og restaurationsbranchen og i sundhedssektoren. PuriZAP-enheden, der markedsføres af LED VirusKill, er baseret på LED iBonds patenterede teknologiplatform.

Rolf H. Sprunk-Jansen, CEO
Mobil: +45 2020 3005
Email: rsj@ledibond.com

Kontakt til selskabet
LED iBond International A/S

Agern Allé 5A
2970 Hørsholm

CVR 36041609

info@ledibond.com
www.ledibond.com

Kontakt til certified advisor
Västra Hamnen Corporate Finance
Jungmansgatan 12

ca@vhcorp.se

Om ISS

ISS er en førende workplace experience og facility management-virksomhed. I samarbejde med kunderne fremmer ISS engagement og trivsel blandt mennesker, minimerer miljøpåvirkningen og beskytter og vedligeholder ejendomme. ISS gør alt dette til virkelighed gennem en unik kombination af data, indsigt og fremragende service på kontorer, fabrikker, lufthavne, hospitaler og andre steder i hele verden. I 2020 udgjorde ISS Group’s globale omsætning 70 mia. kr. Find mere information om ISS Group på www.issworld.com.

Om LED iBond International A/S

LED iBond International, der er stiftet i 2014, leverer innovative lysløsninger med integreret datafunktionalitet. Selskabets løsninger bygger på dyb indsigt i moderne LED-teknologi og mange års udvikling. Den patenterede teknologi giver mulighed for at skabe kraftfulde lysløsninger i næsten enhver form; løsninger som samtidig fungerer som en ‘open source’ strømkilde og digitalt netværk for ”smarte” komponenter som fx sensorer, højtalere og kameraer. LED iBond’s teknologi er allerede implementeret i mange projekter, fra intelligent hyldebelysning til store indendørs belysningsprojekter som eksempelvis installationen of 3,2 kilometer Tracy®, selskabets innovative flagskibsprodukt, på DTU, Danmarks Tekniske Universitet.

Med stærke dataoverførselsfunktioner, effektiv køling og en overlegen form-faktor fokuserer LED iBond på tre vigtige markeder: intelligente bygninger, UV-desinfektion og vertikalt landbrug, som alle ventes at vokse betydeligt i de kommende år.

LED iBond International A/S er noteret på Nasdaq First North Growth Market Denmark
(ticker: LEDIBOND).