P R E S S E M E D D E L E L S E

Kjeld Hillingsø til konference om motivation i Aalborg

Hvordan kan man som leder eller ansat bruge motivation til at styrke arbejdsglæden? Det er et af de centrale temaer, når Ledernes Hovedorganisation i løbet af efteråret inviterer til konferencer rundt omkring i landet. Torsdag den 19. november kommer konferencekaravanen til Aalborg Kongres og Kultur Center – ført an af den tidligere generalløjtnant Kjeld Hillingsø. Det er lokalafdelingerne af Ledernes Hovedorganisation i Himmerland og Vendsyssel, som står bag konferencen i Aalborg, der har overskriften ”Motivation – din nøgle til fremtiden. På programmet står blandt andre produktchef Chris Evers fra Ledernes Hovedorganisation, som vil komme med sit bud på, hvordan man som leder får det optimale ud af de ansatte på tværs af alder, erfaring og livssituation, inden Kjeld Hillingsø vil fortælle om glæden ved at arbejde, og hvad der motiverer ham til at blive ved. Du kan læse hele pressemeddelelsen i filen herunder.