P R E S S E M E D D E L E L S E

Kandidater til Årets Leder i Vestsjælland søges

For første gang skal Årets Leder i Vestsjælland findes og kåres. Derfor er der nu mulighed for at indstille ledere, der i hverdagen gør en forskel for medarbejderne og for virksomheden som helhed. - Det er vigtigt, at vi i disse tider med meget krisesnak også husker de positive historier. Derfor har vi valgt at kåre en lokal leder, der i særlig høj grad udøver god ledelse og derigennem forstår at motivere sine medarbejdere og skabe et godt og frugtbart klima i virksomheden, siger Preben Arvesen, formand for Ledernes Hovedorganisations lokalafdeling i Vestsjælland. Han opfordrer både medarbejdere og ledere på de vestsjællandske virksomheder til at indstille kandidater til lederprisen. - Vi har rigtig mange gode og dygtige ledere i området – rollemodeller, som vi gerne vil hive frem i lyset. Det er vigtigt, at der bliver sat fokus på god ledelse, fordi det er afgørende for udvikling, velfærd og vækst, lyder det fra formanden. Ud over titlen som Årets Leder 2010, får vinderen også et 3-dages lederkursus fra Lederne til en værdi af 18.000 kroner. Kandidater kan indstilles på www.lederne.dk/vestsjaelland indtil 1. maj 2010 klokken 12. Årets Leder i Vestsjælland 2010 bliver kåret den 2. juni i Sorø Golfklub. Hele pressemeddelelsen er vedhæftet i filen herunder.