Libero hylder morgendagens stjerner med fodboldtema og ny reklamefilm

Det trækker op til EM-fodbold i Frankrig og OL i Brasilien. I forbindelse med årets to store sportsbegivenheder vil Libero, som er Nordens førende bleproducent, benytte lejligheden til at hylde morgendagens stjerner med en limited edition af bleer, et fodboldtema og en sød reklamefilm, hvor børnene spiller hovedrollen.

Reklamefilmen "Stars of Tomorrow", som er produceret af reklamebureauet Momentum, er en flirt med sporten og de klassiske fodboldreklamefilm, som man har set gennem årene. Men nu har verdens største fodboldstjerner byttet plads med morgendagens stjerner.
– Vi synes, at filmen er meget charmerende, og vi håber, at den vil sprede stor glæde i løbet af den intense sportssommer og naturligvis samtidig fremhæve vores kampagne, siger Camilla Svensson, som er Marketing Manager hos Libero.

Samtidig lanceres en nordisk kampagne med et fodboldtema på Liberos UP&GO- og Comfort-bleer.
– Det er første gang, at vi tilpasser bleerne og trykket derpå til hvert enkelt nordisk land. Det er ganske vist kun Sverige og Island, som er kommet med til EM i fodbold, men vi håber, at man også i Norge, Finland og Danmark vil få glæde af kampagnen og følge de nordiske sportsfolk ved EM og OL, siger Camilla Svensson.

Kampagnen henvender sig til medlemmer af Liberoklubben, som får mulighed for at samle blekoder og få en landsholdsdragt med barnets navn på ryggen eller en landsholdsbodystocking. Blekollektionen med fodboldtemaet findes i de butikker, hvor der sælges Libero-bleer.

Ud over dette er der også en Instagram-konkurrence (https://www.instagram.com/liberodanmark/), hvor morgendagens stjerner hver uge har mulighed for at komme med i Liberos fodboldtrup og vinde en landsholdsdragt.

Filmen "Stars of Tomorrow" kan ses på: www.libero.dk/morgendagensstjerner

Du kan få nærmere oplysninger og pressebilleder ved at kontakte:

Camilla Svensson Marketing Manager Libero
Phone +46 31 7461717
Mobile +46 70 6026717

Libero har produceret bleer i 50 år og er markedsledende i Norden. Alle Liberos bleer og hudplejeprodukter til babyer har været svanemærket siden 2010. Al produktudvikling og innovation foregår på vores forsknings-og udviklingslaboratorium i Göteborg. Libero indgår i SCA's sortiment af hygiejneprodukter.

SCA er en førende global virksomhed inden for hygiejne- og skovbrugsindustrien. Vi udvikler og producerer bæredygtige produkter til personlig hygiejne, tissuepapir og skovbrugsprodukter. Produkterne sælges i ca. 100 lande under mange stærke varemærker som eksempelvis de globalt førende mærker TENA og Tork samt regionale varemærker som eksempelvis Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda og Zewa. Vi er den største private skovejer i Europa og lægger stor vægt på bæredygtig skovforvaltning. SCA har omkring 44.000 ansatte. I 2015 var omsætningen ca. 115 milliarder svenske kroner (12,3 milliarder euro). SCA blev grundlagt i 1929, har hovedkontor i Stockholm i Sverige og er noteret på den svenske børs NASDAQ OMX Stockholm. Der er flere oplysninger på www.sca.com

Tags:

Citater