En førsteplads til LIQUI MOLY

Læserne af det tyske tidsskrift Sport Auto har for første gang kåret LIQUI MOLY til det bedste oliemærke

Oktober 2017 – I år er LIQUI MOLY med helt fremme. Tidligere er LIQUI MOLY altid endt på andenpladsen, når læserne af det tyske tidsskrift skulle kåre det bedste oliemærke. Men nu er det lykkedes den mellemstore virksomhed at opnå læsernes gunst.

"Det er en stor anerkendelse for os", siger Peter Baumann, marketingchef hos LIQUI MOLY. "Særligt når det gælder et teknisk produkt som motorolie, der arbejder ude af syne i motoren, er det vigtigt, at bilejerne kan regne med mærket". I kategorien plejemidler rykkede LIQUI MOLY også frem fra tredjepladsen til andenpladsen. For de motorsportsinteresserede læsere af Sport Auto har det sikkert hjulpet, at LIQUI MOLY er stærkt engageret i motorsport.

Auto Sports anerkendelse var ikke første gang, at LIQUI MOLY har vundet en læserkåring. I foråret kårede læserne af Auto Bild, Auto Motor und Sport, Auto Zeitung og Motor Klassik LIQUI MOLY til det bedste oliemærke. Ifølge Peter Baumann er det kun naturligt, at den mellemstore virksomhed klarer sig så godt blandt konkurrenterne i læserkåringer. "Det er resultatet af alle vores medarbejderes hårde arbejde for at give bilejerne et produkt af allerhøjeste kvalitet".

Mobile:   +49 151 16207701

Med cirka 4.000 produkter tilbyder LIQUI MOLY et verdensomspændende og enestående bredt udvalg af kemiske produkter i bilbranchen: Motorolier og additiver, smørestoffer og pastaer, forskellige slags spray og bilplejeprodukter, klæbe- og tætningsmaterialer. LIQUI MOLY blev grundlagt i 1957, og alle produkter fremstilles i Tyskland. I hjemlandet er virksomheden klart markedsførende indenfor additiver og kåres år efter år som det bedste oliemærke. Virksomheden ejes og ledes af Ernst Prost og er repræsenteret på markedet i 120 lande. I 2016 omsatte LIQUI MOLY for 489 mio. euro.