3 åbner ny butik i City Vest

Torsdag den 11. november slår 3 dørene op til en spritny 3Butik i City Vest, og det kommer ikke til at gå stille for sig. Kom ned og se de mange tilbud på 3Mobiler, prøv Danmarks hurtigste mobile bredbånd, EazyInternet, og tag del i festlighederne, der i anledningen af åbningen varer til og med lørdag den 13. november.

Efterspørgslen på 3Mobiler og mobilt bredbånd er stor på Århusegnen, og derfor åbner 3 nu en ny butik i indkøbscentret City Vest i Brabrand. Butikschef Kenn Rønberg glæder sig til åbningen.

”Århus har taget rigtigt godt imod 3, så vi glæder os meget til at introducere endnu flere borgere til vores mange fede 3Mobiler og til Danmarks suverænt hurtigste mobile bredbånd i den nye 3Butik i City Vest,” siger Kenn Rønberg.

I den nye butik vil der naturligvis være mulighed for at prøve, hvor nemt og hurtigt man kan komme på nettet med EazyInternet, og personalet vil desuden præsentere et bredt udvalg af 3Mobiler for enhver smag - fra små trend-telefoner til avancerede smartphones.

”Når vi vælger at åbne endnu en butik i Århus – og i det hele taget åbner masser af nye butikker landet over – skyldes det blandt andet, at vi har fået en masse nye, lækre smartphones i sortimentet, som byder på så mange muligheder og funktioner, at de kræver mere rådgivning af kunderne. Derfor prioriterer vi at åbne flere og større butikker med et højt fagligt niveau,” siger Kenn Rønberg.

Åbningen i City Vest bliver fejret med en stribe gode tilbud, lidt sødt at drikke og masser af slik. Det bliver med andre ord en åbningsfest på ægte 3-manér.

Se billeder af alle 3Mobiler og USB-modems på
www.3.dk/billedarkiv.

Kenn Rønberg, butikschef i 3Butikkken i City Vest, mobil: 31 200 226, e-mail:
Kenn.Ronberg@3.dk,

Knud Løkke Rasmussen, kommunikationschef, 3 Danmark, mobil: 31 200 900, e-mail:
knud.lokkerasmussen@3.dk,

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd på Danmarks bedste mobile datanetværk. I 2001 vandt 3 en 3G-licens og i 2010 en 4G-licens. Med kombinationen af 3’s eksisterende prisvindende 3G-netværk og det nye 4G-netværk, vil 3 også i fremtiden levere Danmarks bedste mobile datanetværk. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark, Sverige og Norge og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Australien, Østrig, Hongkong, Macau, Irland, Israel, Italien og Storbritannien. Du kan besøge 3 på
www.3.dk.