3 åbner ny butik i Rødovre Centrum.

Onsdag den 8. april kl. 9.00 slår 3 dørene op til en spritny 3Butik i butikscentret Rødovre Centrum - og det kommer ikke til at gå stille for sig. Besøg butikken og se de mange attraktive 3Mobiler, prøv 3’s lynhurtige mobile bredbånd, EazyInternet, og tag del i festlighederne i anledningen af åbningen.

Der er stor efterspørgsel på 3Mobiler og EazyInternet i Rødovre, og derfor åbner 3 nu ny butik i indkøbs-centret Rødovre Centrum. Butikschef Christopher Blumensaadt glæder sig til at åbne den nye 3Butik med et brag:

”Vi har glædet os meget til at introducere Rødovres borgere til vores mange fede 3Mobiler – og til Dan-marks suverænt hurtigste mobile bredbånd i den nye 3Butik i Rødovre Centrum. I dagens anledning holder vi åbningsreception fra kl. 9-10, hvor alle er velkomne. Til receptionen og resten af dagen byder vi blandt andet på champagne, sodavand, slik og chips, og der vil være gaver til kunderne i form af balloner og neckstraps. Det bliver med andre ord en åbningsfest på ægte 3-manér,” siger Christopher Blumensaadt.

Derudover vil der naturligvis være mulighed for at prøve, hvor nemt og hurtigt man kan komme på nettet med EazyInternet, der giver mulighed for at tjekke mails og surfe på nettet, uanset om man er i haven, på café, i skolen – eller bare ikke gider besværet med ledninger til en fast bredbåndsforbindelse. Personalet i den nye 3Butik har desuden linet et bredt udvalg af bl.a. Acer Aspire One netbooks med indbygget mobilt bredbånd samt 3Mobiler for enhver smag op.

På åbningsdagen vil der også være særligt attraktive tilbud. Køb f.eks. den nye Facebook-telefon, Sony Ericsson C510 for kun 1 kr. med 3Boost 299, Nokia 6600 Fold for 1 kr. med abonnementet 3Boost 199, eller få EazyInternet med en hastighed på op til 7,2 Mbit/s med det lille USB-modem, Huawei E169 eller den mobile router, Huawei E960 - begge for kun 1 kr. med et EazyInternet Premium-abonnement til 299 kr. om måneden.

Den nye 3Butik i Rødovre Centrum holder åbent fra 10.00 -19.00 mandag til fredag og lørdag fra 10.00 - 16.00.

Se billeder af alle 3Mobiler og USB-modems på www.3.dk/billedarkiv.