3 giver mere taletid til samme pris

I oktober lancerede 3 en række basisabonnementer uden binding til kunder, som ikke ønskede at købe en mobil. Nu er 3 gået et skridt videre og tilbyder kunderne ekstra tale til samme pris. Samtidig har kunderne nu mulighed for at købe en smartphone, som oven i købet kan afdrages over seks måneder.

Fra i dag sætter 3 ind med et rigtigt godt tilbud til kunderne. Ekstra taletid til samme pris i tre af selskabets fire basispakker og med mulighed for at erhverve en smartphone til en særdeles favorabel pris på afdrag over seks måneder. Hvor kunderne før fik en times taletid med 3Minibasis, får de nu tre timer til samme pris, nemlig 129 kr. om måneden. Med 3Mediumbasis er taletiden øget fra to til fem timer til 179 kr./md. – og med 3Maxbasis får man 18 timers taletid mod tidligere seks timers taletid til en pris af 249 kr./md. Dataindholdet i de tre nævnte abonnementer er ikke ændret ligesom 3Magnumbasis forbliver uændret med 50 timers taletid og 20 GB data til 399 kr./md. I alle basis-abonnementerne er indeholdt Fri 3 til 3 og fri SMS og MMS.

”Vi har valgt at give vores kunder et endnu bedre tilbud på vores basispakker. Derfor topper vi op med ekstra taletid til samme skarpe pris på tre af vores basisabonnementer. På den måde kan kunderne trygt ringe videre uden at bekymre sig om eventuelle ekstraregninger. Og det gælder naturligvis både nye og eksisterende kunder på vores 3Basis-abonnementer. Som noget helt nyt tilbyder vi samtidig, at man som 3Basis-kunde kan købe en mobiltelefon sammen med sit basis-abonnement og afdrage købet over seks måneder”, siger Mikkel Torsting, 3’s direktør for privatmarked.

Som kunde hos 3 kan man fortsat vælge 3’s traditionelle taleabonnementer med faste priser og indhold efter kundens behov – og med tilskud til telefonen, medlemskab af fordelsprogrammet 3Bonus og mulighed for 3Datadeling på de store abonnementer. Med andre ord hele pakken.

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd på Danmarks bedste mobile datanetværk. I 2001 vandt 3 en 3G-licens og i 2010 en LTE-licens. Med kombinationen af 3’s eksisterende prisvindende 3G-netværk og det nye LTE-netværk, vil 3 også i fremtiden levere Danmarks bedste mobile datanetværk. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark og Sverige og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Australien, Østrig, Hongkong, Macau, Irland, Israel, Italien og Storbritannien. Du kan besøge 3 på www.3.dk.