3 lancerer iPhone 4 i Danmark den 30. juli

København, Danmark – 29. juli 2010 - 3 kan nu offentliggøre, at virksomheden lancerer iPhone 4 i Danmark 30. juli.

iPhone 4 byder blandt andet på FaceTime, der gør det muligt at foretage videokald med iPhone 4. Og med Apple’s nye, imponerende Retina-display får du den højeste skærmopløsning nogensinde i en mobiltelefon med knivskarp tekst, billeder og videoer. iPhone 4 har også et 5 megapixel kamera med LED-flash, HD-video, Apple’s A4-processor, 3-akse gyroskop og op til 40 procent længere taletid. Det hele er pakket smukt ind i et helt nyt design af glas og rustfrit stål, der gør iPhone 4 til verdens tyndeste smartphone. iPhone 4 kommer med iOS 4, der er den nyeste version af verdens mest avancerede operativsystem og inkluderer over 100 nye features. Og med Apple’s revolutionerende App Store har du adgang til over 200.000 apps. herunder den nye iMovie app, der er bygget specielt til iPhone 4. “Der har været en overvældende interesse for den nye iPhone 4 i Danmark, og vi glæder vi os til at introducere den til vores kunder, da den er et perfekt match til vores mobile datanetværk”, siger Mikkel Torsting, Vice Presi-dent og Consumer Market Director i 3 Denmark. Priser: 3 iDeal, Månedligt abonnement, 599 DKK* Tale: 5 timers taletid hver måned. Herefter koster det 60 øre pr. minut SMS: Ubegrænset MMS: Ubegrænset Data: 20GB 0 på 3: Så kan du ringe frit til alle danske 3Mobiler i Danmark iPhone 4 16GB, 1.199 DKK iPhone 4 32GB, 1.999 DKK iPhone 3GS 8GB, 499 DKK *Abonnement falder til 399 DKK efter 6 måneder. Minimumomkostninger for 6 måneder, inklusive telefon og abonnement: 4.942 DKK - iPhone 4 16GB** 5.742 DKK - iPhone 4 32GB** 4.242 DKK - iPhone 3GS 8GB** **Forudsætter tilmelding til Betalingsservice Læs mere om iPhone 4 på http://www.3.dk/iphone4