3 øger gennemskueligheden

Mange oplever, at det kan være svært at finde vej i det store udbud af abonnementer og frem til lige netop det abonnement, der passer bedst til ens forbrug og behov. Det gør 3 nu noget ved og øger med sin Mit 3 App gennemskueligheden og skaber overblik over abonnement og forbrug på mobilen. Mit 3 Appen lanceres til både Iphone og Android og kan hentes på App Store og Google Play.

Det skal være slut med at mangle det fulde overblik over, hvad man som 3Kunde bruger sit abonnement til. Kunderne hos 3 bliver nu i stand til at få et klart billede af, hvad pengene går til. Direkte på mobilen. Med 3’s nye Mit 3 App kan kunderne nemlig let og intuitivt følge forbruget time for time eller dag for dag – kunden vælger selv. På den måde bliver kunden i stand til at få det optimale ud af sit abonnement og samtidig undgå ubehagelige overraskelser på regningen.

”Vi lytter til vores kunder, når de siger, at det kan være svært at navigere rundt i det store abonnements-univers. Derfor har vi brugt et år på at udvikle markedets mest solide og brugervenlige tele-app, som netop hjælper kunderne med at overskue deres abonnement og se, om de rent faktisk har det abonnement, der passer til deres behov,” siger Mikkel Torsting, direktør for 3’s privatmarked.

Som kunde kan man med Mit 3 App’en dykke ned i sit forbrug og helt konkret se, hvor ofte man ringer til sin mor eller sms’er til kæresten. Man kan også i pdf-format se de seneste seks regninger eller få klarhed over, hvornår på døgnet man bruger mest data. Alt sammen i flot og brugervenlig grafik.

Læs mere om Mit3 app’en på 3.dk/mit3app og hent den i App Store eller Google Play. Fotos til fri afbenyttelse findes på 3.dk/billedarkiv. Se introduktionsvideo på: http://www.youtube.com/watch?v=mQPtqR01olE

For yderligere information (presse):

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd på Danmarks bedste mobile datanetværk. I 2001 vandt 3 en 3G-licens og i 2010 en 4G LTE-licens. Med kombinationen af 3’s prisvindende 3G-netværk og det nye 4G LTE-netværk, leverer 3 Danmarks bedste mobile datanetværk. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark, Sverige og Norge og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Australien, Østrig, Hongkong, Macau, Irland, Israel, Italien og Storbritannien. Du kan besøge 3 på www.3.dk.