3apps lanceres med Sony Ericsson Naite.

I dag lancerer 3 sin helt egen appstore kaldet 3apps med over 500 spændende og underholdende applikationer og spil til 3Mobilen. Den første mobil, der får direkte adgang til 3apps er den nye lækre Sony Ericsson Naite til kun 1 kr. med 3Boost 199.

Er du til business-applikationer, sjove spil eller lidt af det hele? Med 3apps kan erhvervsinteresserede og barnli-ge sjæle både finde nyttige værktøjer og underholdende tidsfordriv. En applikation tilføjer ekstra funktioner til mobilen, så den kan tilpasses efter præcis de behov, man har i hverdagen. 3apps byder på mere end 500 applikationer og spil fordelt på en række forskellige kategorier som Business, Helbred og Fitness, Sociale Netværk og Underholdning. Med de mange nye muligheder kommer man aldrig til at kede sig med 3Mobilen – og der kommer hele tiden nye, sjove og nyttige apps. ”Der har længe været stor efterspørgsel på applikationer, så nu glæder vi os til at gøre kundernes 3Mobiler endnu mere levende med vores egen 3apps. Vi har store forventninger til 3apps og vil løbende udvikle den og tilføje nye og spændende applikationer,” siger Stine Green Paulsen, kommunikationschef hos 3 Danmark. 3apps fungerer i første omgang på Sony Ericsson og Nokia-mobiler og vil i løbet af de kommende måneder også kunne bruges på andre mobiltelefoner. 3’s eksisterende kunder får automatisk erstattet 3eXplore-menuen på deres mobiler med 3apps. Priserne på de enkelte apps varierer, da 3apps både byder på gratis og betalingsapplikationer. Den første 3Mobil med 3apps er Sony Ericsson Naite, der også byder på præinstallerede Facebook-, Twitter- og Youtube-applikationer samt 3Mobil-TV. Sony Ericsson Naite kan købes hos 3 til 1 kr. ved 3Boost 199. Minimums-omkostninger for 6 mdr. er 1.344 kr. Se billeder af Sony Ericsson Naite på www.3.dk/billedarkiv.