Bestil Samsung Galaxy Nexus hos 3 i dag

Allerede fra i dag kan man hos 3 forudbestille Samsungs og Googles nye flagskibsmodel, som er den første med styresystemet Android 4.0 også kendt som Ice Cream Sandwich. En helt ny type smartphone, der har potentialet til at skabe sin egen kategori i smartphone-genren.

Galaxy Nexus med stor skærm, lynhurtig download-hastighed og ikke mindst den første smartphone med Android 4.0 Ice Cream Sandwich med helt nye muligheder for den kræsne Android-fan. 3 har Galaxy Nexus på hylderne i midten af december, men allerede nu kan man sikre sig at blive blandt de allerførste ved at forudbestille den på 3.dk.

”Jeg tror, at Galaxy Nexus vil være med til at bane vejen for næste generation af smartphones, for Samsung og Google har skabt et utrolig gennemført produkt med en ny formfaktor. Formatet er nemlig lidt større, end vi hidtil har set, og giver dig nærmest en fornemmelse af at have en mini-tablet i hånden, der dog stadig passer fint ned i lommen,” siger Mikkel Torsting, Vice President, Consumer Market, 3 Danmark.

Med Ice Cream Sandwich introducerer Google en helt ny dimension til Android, der blandt byder på fuld NFC-support (Near Field Communication) og hot spot, der tillader deling af din internetforbindelse med andre enheder og en ny såkaldt People app, der er tæt integreret med Google+. Ice Cream Sandwich kommer blandt andet også med ansigtsgenkendelse, som kan bruges til at åbne og låse mobilen.

Samsung Galaxy Nexus fås med abonnement 3Max til 399 kr. samt 300 kr. i afdragsordning, hvilket samlet er en pris på 4842 kr. over seks måneder.

Du kan læse finde meget mere om Galaxy Nexus på: www.3.dk/d/samsung-galaxy-nexus/

Mette Christiansen, kommunikationskonsulent, 3 Danmark, e-mail: mette.christiansen@3.dk, mobil: 31 200 883

Lasse Vejen Mathiasen, Online Business Analyst, 3 Danmark, e-mail: lasse.mathiasen@3.dk, mobil: 31 200 154.

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd på Danmarks bedste mobile datanetværk. I 2001 vandt 3 en 3G-licens og i 2010 en LTE-licens. Med kombinationen af 3’s eksisterende prisvindende 3G-netværk og det nye LTE-netværk, vil 3 også i fremtiden levere Danmarks bedste mobile datanetværk. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark, Sverige og Norge og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Australien, Østrig, Hongkong, Macau, Irland, Israel, Italien og Storbritannien. Du kan besøge 3 på www.3.dk.